corazon Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Da takker jeg for meg jenter. Etter å hatt litt rosa/brun utflod på søndag dro jeg til legen på mandag. Ble sendt hjem for dette var ikke noe å bekymre meg for. Tirsdag kveld får jeg litt mer mørkere utflod med litt klumper i. Da blir jeg redd. Bestillte time på oslo city legevakten i dag og fikk bekreftet at det ikke var hjerteslag. Jeg var 11+2 uker i dag og hun sa at babyn døde i uke 6+4. Da har jeg gått en stund. Men jeg har kjent på kroppen at det er noe som ikke stemmer.. Jeg har grått mye i dag og jeg forstår at det er en grunn til at ting skjer. Det var ikke min tur denne gang. Man hører om slike ting men tror ikke at det skjer en selv.... Håper på å komme tilbake snart.. Ta vare på dere alle sammen og stå på jenter... Lykke til
Limuna Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Å nei, så trist å høre. Jeg føler meg deg! Dette var leit. Ønsker deg all lykke i fremtiden!
corazon Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2010 Tusen takk, jeg kommer sterkere tilbake
Gjest H to the Izzo Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 Så synd at det gikk slik. Jeg vet hvor skuffende det er. Det er bra at det ble oppdaget, i hvertfall. Du har jo allerede gått sånn en stund, så det er bra du fikk hjelp nå. Legen min sa at nyere forskning viser at det i hele 80% av ufrivillige aborten er misdannelser og alvorlige kromosonavvik som er årsaken, og det er det jo lite å gjøre noe med. Det går sikkert bra neste gang! Ta godt vare på deg selv.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 Dette var trist å høre, corazon:( Men håper du kommer fort tilbake igjen hit, sterkere enn noensinne!
mamma til to prinsesser <3 Skrevet 14. januar 2010 #6 Skrevet 14. januar 2010 Så trist å høre.. Har selv mistet så jeg har en anelse om hvordan du har det.. Du får ha lykke til og håper at du kommer snart tilbake igjen...
Katten74 Skrevet 14. januar 2010 #7 Skrevet 14. januar 2010 Kjære deg.. Jeg var på ultralyd for to dager siden, og fikk beskjed om at lille hadde dødd for et par uker siden. Var da 11+4, så vi er vel i samme båt du og jeg. Dette var min aller første graviditet i en alder av 35, og 3 prøverørsforsøk. Sorgen er hard å bære nå, men vi må ta vare på hverandre i denne tiden. Vi kommer til å prøve nye forsøk om noen måneder, og trøster oss med at sjangsene for at dette skal skje igjen ikke er så store. Jeg sender deg alle mine gode tanker, og håper vi møtes her inne igjen om noen mnd. Vi skal klare dette i 2010!! Ta vare på deg selv, og gi deg selv tid for å sørge over dette tapet. Stor klem
corazon Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 14. januar 2010 Tusen takk jenter, dere er så søte. Ønsker dere allt med lykke og glede.. Ta vare på den tiden dere har fremfor dere den er helt fantastisk. Og katten74 dette skal vi klare du og jeg. Føler at neste gang skal bli bra for deg. Bare stå på og ikke mist motet. Ta vare på degselv og jeg gleder meg til å snakke med deg her inne igjen. På gjensyn, klem
Snusky McClusky Skrevet 14. januar 2010 #9 Skrevet 14. januar 2010 Det var leit at det gikk sånn med deg også. Jeg svarte deg i den andre tråden din på mandag. Selv fikk jeg utskraping i går. Det ble oppdaget da jeg var ni og en halv uke på vei, men spiren døde for to uker siden. Selv om det er ordentlig trist er det også litt godt at det er flere i samme situasjon her. Legen min sa vi kunne prøve igjen når mensen er tilbake. Kroppen må visst ta seg inn og livmorens slimhinner bygges opp på nytt, og så kan vi prøve igjen. Jeg håper vi sees på "Bli gravid" snart! Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå