Gå til innhold

Hun med kort livmorhals lurer på hva slags tvillingvogn dere kjøper?

Svømmer

Anbefalte innlegg

Jeg bare ligger her på sofaen og venter på neste kontroll på fredag. Skulle så gjerne vært med på treff i morgen. Prøver å tenke positive tanker og lurer fælt på hvilken vogn jeg skal velge. Har tenkt lenge på Teutonia S4 tvillingvogn. Hva har dere kjøpt?

Fortsetter under...

Annonse

Her ble det en tfk twinner twist duo. grunnen. valget stod til slutt mellom den og teutonia s4. håndbrems som jeg satte some et must. størrelse og vekt er nokså tilsvarende. tfk ble valgt pga bedre dekk, bedre bremser, robust stamme. teutonia har fordelen at man kan snu sittedelen når de blir så store at de bruker sportsdelen, men har hørt at dette kan man uannsett ikke bruke lenge fordi vekten blir feil så da ble den siste fordelen med teutonia borte. syntes teutonia sine dekk ikke var robuste nok til tur utenfor asfalten. dessuten har jeg har jeg hørt at noen som har brukt denne mye på alt har problemer med alle plastovergangene fra aluminiumsramma til plast hjulene etc. litt skuffende for jeg var superfornøyd med teutonia mistral til min førstefødte. så mitt valg. terrengvogn - tfk bedre. all annen bruk da spiller det ikke så stor rolle mellom de to. tfk har nå kommet med adaptere så man kan feste bilstoler til den. selv har jeg arvet og kjøpt resten til et peg perego system hvor man klikker bilstolene på og ungene sitter etterhverandre som er en fordel i butikkene. OTH var utelukket fordi den ikke har håndbrems. synes også det er mer praktisk med to bagger enn en stor.

Hei, vi har nå vært på trilletur med vår Teutonia tvillingvogn, og den fungerer strålende både på vanlig asfalt, grus og snø. Veldig lett å kjøre! Så langt kan iallfall jeg anbefale denne på det sterkeste :-)

Annonse

hei ! lurte lenge jeg også, men etter mye frem og tilbake falt jeg for "easy-walker! " det er den letteste, og smaleste vognen, tror jeg, og jeg har trillet den i allslags føre nå, og den er helt genial!! 4 store hjul, (kommer lett frem i snøen), og de 2 fremste er svingbare (kan svinge lett, uten å løfte vognen), men de kan også låses, noe som er bra når jeg skal frem i snøen! har to marine blå dypvogn-bagger, og 2 silver-grey til sporsvognen som jeg begynner med i mars, tenker jeg.. og 2 maxi-cosy bilseter, som jeg bare kan "klikke" på understellet i finvær, eller når jeg skal til et eller annet senter!!! har fungert kjempefint!!! lykke til!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...