Gå til innhold

Lurer veldig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde IKM søndag 3.1 men TR kom ikke før tirsdag 5.1. Er aldri forsinket ellers! Hadde masse "symptomer" som ømme bryster, stikninger nede i magen og mer utflod. Var overbevist om at jeg var gravid.

Nå har TR vart i 8 dager!! Vanligvis har jeg ikke den mer enn 4-5 dager. Jeg lurer nå på om jeg har vært såvidt gravid, men at det har gått til grunne. Kan det være sannsynlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er sannsynlig at det kan ha skjedd ja

lykke til videre m/prøving! :)

Skrevet

Testet du? Det kan høres ut som tidlig SA ja. Lykke til videre!

Skrevet

Kan jo ha vært en kjemisk graviditet. Testet du???

Skrevet

Hei :-)

Akkurat som meg dette...he he...

Gikk selv 3 dager over IKM denne gangen og var overbevist at jeg var gravid; økt utflod, kjempeømme og såre pupper (vurderte å kjøpe ullinnlegg i kulda for det var så vondt) og "kynner" i livmor. Jeg er aldri forsinket, men TR kom plutselig og forsvant like fort igjen etter 2 dager med blødning sammen med symptoma. Pleier å blø endel i 2 dager og så spotte i 2-3 dager, men spottinga er ikke her denne gangen.

Jeg har trodd en del ganger at jeg har vært gravid pga symptom, men har nå lært meg at på meg så er symptomer på TR og symptomer på gravid helt identisk (har vært gravid men mistet i MA i 9. uke)

Lykke til med videre prøving

Klem fra

Skrevet

Hei igjen!

Testet mandagen (dagen etter IKM). Da ble testen først negativ (eller var en kvart strek), men etter 15 min var den klart positiv. Så jeg vet ikke hva jeg skal tro :/

Kan jo og være at jeg "letet" etter symptomer, men pleier ikke ha noen symptomer på TR, så var derfor jeg konkluderte med at dette må ha vært begynnelsen på en graviditet. Huff, skuffet uansett...

Takk for svar i alle fall! :)

Og lykke til til dere alle sammen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...