WPW Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Sprøtt! Jeg slutta på cerazette i helt i slutten av november, og har ikke hatt blødning siden 4. desember. Mensen kom ikke tilbake, og senest i forigårs skrev jeg inn et spm her ang erfaringer rundt det å få tilbake mensen etter å ha gått på cerazette.. Jeg har tatt graviditetstester med ca en ukes mellomrom fordi jeg har lurt veldig på hvorfor jeg ikke har fått tilbake mensen. I går var testen plutselig svakt positiv. Jeg tok to nye tester i dag - en på morgenen og en etter jobb - og begge var svakt positive. Og strekene er sterke nok til at jeg vet at det ikke bare er innbildning.. Men hvordan er det med de billigtestene??? Er de til å stole på? Jeg har jo tatt tester jevnlig (de er jo så billige), så jeg har jo sett at de har vært 100% negative senest på torsdag.. Og i helga tok jeg til og med et glass vin:(
*babydrøm87* Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 hei sitter her med to positive billgstimmler fra dk selv og da selvsagt en negativ.. de gjorde ikke utslag før etter tiden,men likevel det har aldri skjedd ellers har testet i over ett år nå så jeg lurer veldig nå da om noe er i gjære!? mine var rosa og sytråd tynne men de var der! har du noen erfaringer med sent positive tester?
GuttemammaTilTo Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 billigtestene skal være til å stole på på lik linje som andre graviditetstester. Jeg har brukt disse mye! Og alltid når jeg ikke har vært gravid har di vært blendahvite! Både ved denne og første graviditet slo billigstrimlene ut som det har gjort på cb og qr sine tester:) like sterke streker som kom med en gang. Ønsker deg masse lykke til! Og krysser fingrene for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå