Gå til innhold

Sanna 28 - ja, jeg også roper på deg.. ;)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du blir ropt på i hytt og pine her nå, men hiver meg på jeg også...

Og jeg har et spm INGEN har spurt om før, nemlig;

NÅR blir vi gravide ?? (hehe)

Har mistet i MA 2 ganger, og har ikke lyst til å oppleve DET igjen...

Kan du se fødsel/kjønn ?? :))

Er i en vikarjobb nå, trives med det. Men ser du jobbskifte el. event. ansettelse på meg tro ??

Håper virkelig du klarer å "lese" meg !! Og på forhånd takk for din tid!!

jeg 160271

han 280172

*Gunn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg tror ikke du kommer til å miste flere ganger. Jeg får opp graviditet på deg i løpet av våren. Jeg vil tro mellom påske og st.hans :))

Jeg får opp jente - jente - og muligens også en gutt på deg. (I den rekkefølgen).

Jeg får opp en liten pus her... har du katt?? :)

Jeg tror det kommer til å gå litt i det samme en stund til framover og at du får fortsette der du er. Jeg tror det tar litt tid før de ansetter deg, men at du egentlig på purre litt på det selv. Det kan hende det hjelper å "skremme" dem litt med at du har andre jobbtilbud. Så søk jobber!! Det blir nye muligheter for deg i løpet av 2 års tid. Da får du en jobb du trives veldig godt i. Litt annerledes enn den du har i dag. Pass på å skaffe deg bra kontakter. Jeg tror det er litt tilfeldig at du kommer borti den nye jobben!

Lykke til!!

Skrevet

Håper du har rett angående graviditet :))

Fra før har jeg altså; jente, jente, gutt.... håper d ikke var bare de du så.. :-o

Vi hadde katt for en del år tilbake, og jeg har vurdert katt igjen siste tiden :) Men d blir ikke før babyen er 1 år el.l.

Høres veldig spennende ut ang. den nye jobben :)) Klarer du å se sånn ca hva d kan være for noe ??

Tusen takk for din tid !!!! :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...