Gå til innhold

Noen som har barn i Fjellsrud eller Grønnlia barnehage I Lørenskog kommune?

Anbefalte innlegg

Har en liten jente som skal begynne i barnehage om noen måneder, noen som har erfaring fra en av disse barnehagene?

Eller noen av de andre barnehagene i kommunen?

Veldig takknemlig for svar :-)

Fortsetter under...

Har ikke erfaring med de du nevner, men min sønn gikk ei stund i Rolvsrud bhg ved Metro. Der var jeg ikke fornøyd. Sønnen min var da 10 mnd, og de har ikke aldersbestemte avdelinger, dvs at mini gikk sammen med barn opp til skolealder. De var 13 barn på avdelinga og bare 3 av dem var under 3 år. Det ble veldig feil start for vår lille. Heldivis hadde vi kjøpt leilighet i Rælingen og han gikk der bare i 2 mnd.

For en del år siden jobbet jeg i PPT i Lørenskog. Fra vårt perspektiv så Grønlia ut til å være en veldig god barnehage. I ettertid har en venninne hatt barna sine der og de var også veldig fornøyde :-)

• 2 måneder senere...

Jeg har jobbet på en av småbarnsavdelingene i Grønlia barnehage, og det er en kjempe bra barnehage. Hadde jeg bodd i lørenskog ville jeg absolutt hatt sønnen min der. 3 småbarnsavdelinger, hvor alle tre har fantastiske pedagoger og kjempe flinke assistener.. kan varmt anbefale barnehagen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...