Gå til innhold

Termin 16 april... Dyne eller pose??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk i mai sist... og da brukte jeg bare dyne.. hva tenker dere?? Har bestillt MB Urban Jungle duo... Hvilken pose itilfelle er fin i bagen til den?? Siden bagen er så liten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det holder med dyne ettersom du får så sent. Du kan jo ha lammeskinn i bunn og "lokket" på for å lune det litt hvis april ikke tilsvarer forventningene :) Hvis du velger pose, anbefaler jeg OTH sin. Den er ikke så tykk og passer perfekt i bagen.

Du får den brukt på finn.no for 400-500,- Kan vaskes i maskin og tørker raskt :D

Skrevet

Begge deler? Du kan bruke posen når babyen er nyfødt pluss til høsten, og så dyne i de varme sommermånedene...

Skrevet

Tror det holder med dundyne og Evt. Skinn i bunnen. Ellers passer en liten dunpose i den bagen. Hadde en kiddy ringsted dunpose fra lilleprinsen.no. Den var super, og ikke for tykk, perfekt til MB dobbel bagen. Ellers kan du velge en bilstolpose, de passer gjerne og. Om du vil ha pose istedet for dyne ;)

Skrevet

Du trenger vel en pose uansett? Hva med neste vinter? Mitt barn (født august) sov og brukte posen sin helt til han var 3.5 år!!

Skrevet

Ja, pose trenger man uansett. Men bagen til MB dobbel er så liten at de vanlige posene ikke passer ;) så man må endten ha en egen pose til bare bagen, eller bruke dyne. Og deretter bruke vanlig størrelse på pose i sportsdelen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...