Gå til innhold

Lystgass i Kristiansund??

Anbefalte innlegg

Hei! :o)

Er det noen som vet om de fortsatt har lystgass i Kr.sund eller har de fjernet det fra alle sykehus?Skal føde i Molde,men der har de ikke lenger lystgass og har nå fått litt panikk ettersom det ikke er så lenge igjen.Jeg brukte lystgass sist gang og det funket veldig bra! Utenom det fikk jeg epidural på slutten..Jeg må nok ha en form for smertelindring før epiduralen.. Noen om vet dette eller har forslag til annen smertelindring? Blir veldig glad for svar da dette er noe jeg tenker veldig mye på!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141269991-lystgass-i-kristiansund/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Samme her! Men de har fjernet det fordi de mener at lystgassen siver ut i avdelingen og påvirker jordmødrene.Jeg synes det høres rart ut etter alle de år de har hatt lystgass. Og istede for og fjerne det helt og at det skal gå utover de fødene,hvorfor ikke ordne med bedre ventilasjon?Det er jo grenser for hvor mye det kommer ut av den lille masken da..!Den holdes jo uansett over munnen til vedkommende som føder.Den ligger jo ikke på i flere timer og slipper ut store mengder gass som gjør jordmødrene susete i hue!Nei,likte ikke den der ass..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...