(Muskat) Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Jeg hadde en MA før jul. Trodde jeg. Blødde med kraftige smerter og fikk ultralyd en uke før jul. Den viste en tom sekk. Siden nyttår har jeg hatt vondt i magen, vært kvalm osv, dro til lege siden jeg var redd for eggstokkbetennelse eller noe slikt. Legen sendte meg til UL i dag og hva ser man? Joda, et sprell levende foster på 11 uker:)))
Tezz78 Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 For en utrolig opplevelse for deg !!!!! Gratulerer nok en gang!
missgs *OVERTID* Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Gratulerer så utrolig masse! Så godt at en trist og vond opplevelse ble snudd til noe så flott og positivt! velkommen tilbake skal du være Har termin samtidig omtrent vi da!
Known Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 Gratulerer så mye.. Må være den beste beskjeden i hele verden, etter å ha fått den verste... Skulle jo ikke tro at det går an, men det er vel derfor det kalles mirakler... Nyt tiden din fremover.. Lykke til!!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 Oi, så fantastisk!! Velkommen tilbake og lykke til videre på ferden=)
Gjest H to the Izzo Skrevet 13. januar 2010 #7 Skrevet 13. januar 2010 Snakk om gode nyheter! Det var utrolig hyggelig!
Gjest Skrevet 14. januar 2010 #8 Skrevet 14. januar 2010 oi, så utrolig morsomt! at det går an, det må ha vært veldig uventet etter å ha sett en tom sekk, og i tillegg blødninger? nesten så jeg tror de må ha tatt feil på ul? sekken kan jo ikke vært tom da, hvis du er 11 uker nå? uansett, kjempeglad på dine vegner:) velkommen tilbake:)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 14. januar 2010 #9 Skrevet 14. januar 2010 Hjertelig velkommen tilbake:)))) Dette var en fantastisk hyggelig historie!!!! Kos deg resten av svangerskapet:)
Tulle06ogPrins10 Skrevet 14. januar 2010 #10 Skrevet 14. januar 2010 Gratulerer får helt gåsehud her jeg sitter. Fantastisk..........
ღ askepott ღ Skrevet 14. januar 2010 #11 Skrevet 14. januar 2010 Heelt fantastisk åå, for en kjekk overraskelse
Ser@fin@ Skrevet 14. januar 2010 #12 Skrevet 14. januar 2010 Så herlig. Gratulerer så mye. Jøje meg for en opplevelse da.
(Muskat) Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #13 Skrevet 14. januar 2010 "oi, så utrolig morsomt! at det går an, det må ha vært veldig uventet etter å ha sett en tom sekk, og i tillegg blødninger? nesten så jeg tror de må ha tatt feil på ul? sekken kan jo ikke vært tom da, hvis du er 11 uker nå? uansett, kjempeglad på dine vegner:)" Ja, jeg lurer jeg og. De har jo tatt helt feil. men jeg kikket jo på skjermen jeg også. Husker jeg tenkte at de var litt vel raske til å titte gjennom, men at de vel visste hva de gjorde. Det verste er jo at jeg tok meg etpar fester i jula, jeg trodde jo at jeg hadde mistet, jeg. Heldigvis var det ikke "hard" festing da, bare kosedrikking med vin... Det har nok helst gått bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå