nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 ... ville egentlig fortelle at jeg har vært på ultra idag, snart uke 12.. og nurket lå der med armer og bein.. og klødde seg på nesa :-) Fantastisk opplevelse, spesielt etter bløding for et par uker siden.. frykten har vært tilstede kan man si.. Men jeg blir så lei meg på andres vegne... det er så ufattelig trist når det går galt... klarer ikke sette meg inn i situasjonen, for jeg har ikke vært der... og håper inderlig jeg slipper.. Jeg synes det går galt med mange... både her og ute blandt venner og kjente... ingen selvfølge at vi skal få de her små etterlengta nurka våre.. Et lite mirakel for hver gang... Jeg synes nå ekstra synd på prøverørs - mammaer og pappaer.. det er et ufattelig styr og mange følelser innblanda.... mine barn er et ICSI barn... både i og utenfor magen. Faktisk koster det mange penger også.. selv om penger ikke betyr så mye i den sammenheng.. men når man må til for n'te gang... Har ei venninne som måtte stoppe pga økonomi..... (helt til hun arvet penger..) Jeg er så trist med dere.... håper inderlig alle som ønsker seg barn, får et barn... Neste gang er det DIN tur !! Nå må jeg prøve å senke skuldrene mine og tro på at mitt lille vidunder blir inni magen der til sommeren. Da er den hjertelig velkommen ut til virkeligheten.... gleder meg til å høre barnegråt.. gleder meg til bleieskift... gleder meg til alt... Etter statistikken går det jo helst bra :-) Mener ikke å støte noen.. måtte bare lufte tanker... hilsen
Mamma 2010 Skrevet 14. januar 2010 #2 Skrevet 14. januar 2010 Gratulerer og lykke til! Vet du: Da jeg leste det du skrev ble jeg litt lei meg på dine vegne: HUSK: Du må prøve å ikke ta til deg alt det fæle og alle som ikke lykkes. I det store og hele så er det de fleste som får til et svangerskap. Det virker bare ikke slik fordi det er nok en overvekt som skriver om sine historier når de sliter og ikke får det knirkefritt til ( som meg selv... ) . 97% av de som får festet embryoet får til et svangerskap. Altså; Selvfølgelig er det forferdelig for alle de, inkludert meg selv, som prøver og prøver og som sliter med alt før embryoet fester seg. Men nå må du fokusere på at du er laaaaaaaaaaaaaaangt på vei egentlig fordi du nå har en utrolig liten sjangse for at noe skal gå galt. Kos deg, nyt det, tenk gode tanker (tankekraft er ikke å kjimse av tror nå jeg,,) Dette vil mest sannsynlig gå bra. Og det hjelper ingen av de som sliter at du har dålig samvittighet for at du har fått til et mirakel. Det vil nok heller gi håp for all som sliter!!!! ..... jeg har selv fått det til etter 3. prøverør og er 6+2 på vei og MÅ huske på og tenke at NÅ er det ikke så stor sjange for å mislykkes faktisk !! HUSK DET ..... jeg bare måtte si dette til deg og kanskje det kan hjelp litt med tankefokuset ?!? MASSE LYKKE TIL
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2010 takk for svar... Jeg vet jeg er heldig. :-D Lykke til til deg også !! Det går bra !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå