Gå til innhold

Da var det over for lille knøttet:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ultralyd i går etter småblødninger, som viste at fosteret ikke levde lenger. Legene trur at det hadde stoppet opp for et par uker sider. Jeg var nå 11+4 og trodde virkelig alt skulle gå bra denne ganger. Dette var 3 prøverørsforsøk, så jeg er virkelig knust!!

Måtte gjennomgå behandling for å få ut den lille, og hadde igår kveld/natt de værste smertene jeg noen gang har opplevd!! Det varte i flere timer, og det er vel så nært en fødsel man kan oppleve...

Er bare veldig trist og lei meg. Vet vi ikke kommer til å gi opp drømmen om en baby, men nå må trenger jeg bare tid til å sørge over den lille..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå nei, så fryktelig trist å høre!!

Kjemper med tårene selv bare jeg leser det du skriver. Uff, ord er fattige i en sånn situasjon. Du må ta vare på deg selv så godt du kan, og gi deg selv tid til å sørge.

Tenker på deg.

Klem

Skrevet

Så utrolig trist å høre. Håper virkelig du kommer deg gjennom dette med god støtt fra de rundt deg.

Lykke til videre og håper virkelig at det klaffer for deg snart.

Skrevet

neinei... det var trist......

hva sier man... ?? helt uten ord jeg... jeg vet hva det er med prøverør...

mange tanker ....

mange klemmer fra meg...

Skrevet

Takk for omtanken jenter..

Nei det finnes ikke så mye å si egentlig, man føler bare en urettferdighet, samtidig som fornuften sier at noe var galt med barnet.

Men når man har kommet så langt, begynner man å planlegge og glede seg til den lille skal komme.

Vi har vært åpen om forsøkene, så mange visste at vi ventet barn. Er heldigvis mange å dele sorgen med.

Skrevet

Så uffatelig trist..fikk vondt av dere nå:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...