sorciere_ Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Heeei=) Har hørt at du skal vere flink;) Så eg lurte på om du kanskje får opp ein dato for kortid eg føder? og om det skjer på dagen eller natta? Tusen takk;)
sorciere_ Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 13. januar 2010 har mens og UL termin 22. februar btw=)
Sanna28 Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Hei, Jeg vet ikke om jeg er så flink. Jeg tar sikkert mye feil også - Så ikke stol blindt på det jeg sier her inne. Jeg sier/skriver det jeg får opp, men det er ikke alltid det stemmer.... Jeg får opp jente 19. februar på deg. Jeg fikk opp noe rundt vaktskifte på morgenen som fødetidspunkt for deg. Jeg vet ikke helt når det er vaktskifte på fødeavd. men jeg ville tro du har babyen ute ved 8-tiden om morgenen )) Lykke til!!
sorciere_ Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2010 huffhuff!! No håper eg du tar feil!! vi satser på vaktskifte på kvelden isåfall
Sanna28 Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 er vaktskiftene om morgenen verre enn på kvelden? Jeg tror alt går veldig fint og at du får god støtte av en ung, flink pleier/jordmor. Ser henne med halvlangt, mellomblondt hår og fregner. Når jeg ser henne nå har hun "musefletter" og et godt smil. Tror hun kanskje selv er gravid. Hun blir en veldig god støtte gjennom fødselen din sammen med mannen/samboeren din. Lykke til!
sorciere_ Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2010 hehe;) ja, min kjære er ikkje ferdig på jobb før om morningen! Ei flink jordmor høyres bra ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå