Gå til innhold

Hjertelyd!!!:):)


missgs *OVERTID*

Anbefalte innlegg

Var på første kontroll idag og jamen fikk vi ikke høre en høy og klar hjertelyd fra veslegull også :)

Kjempemoro, det ble på en måte litt mer virkelig med en gang! Kanskje spesielt for pappan :)

Men legen min tok hverken GU eller noen slike prøver, trodde det var vanlig å gjøre det jeg, men det er kanskje individuelt?

Tok hvertfall blodprøver og fikk henvisning til UL i uke 18 - virker som en evighet til!!:) hehe

Skal ikke på noen kontroll igjen før etter UL siden alt virker normalt og jeg har barn fra før, så skal heller komme tilbake dersom det er noe utenom det vanlige som skjer.

Men var hvertfall utrolig moro å få bekrefta at det var en baby inni magen og at alt var i orden :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir litt ekstra kjekt når man ikke forventet å høre noe så tidlig, så jeg er lykkelig :)

Når skal du på kontroll neste gang da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå så flott :) det må ha vært helt fantastisk.

Jeg var hos legen i går pga. en blødning, og spurte om han kunne høre hjertelyd (er 10+3) men han sa det var for tidlig. syntes det var så rart.

Vil så gjerne vite at alt er bra. men han tok en GU og sa alt så bra ut da. Så stoler jo på at det er det også. Men gleder meg såå til å kunne få høre hjertelyd. Blir liksom litt mer virkelig da:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal på første kontroll i morgen, er da 10+4:) Blir spennende å se om de har tenkt å høre etter hjertelyd.. Var jo på UL da jeg var 7+2, og fikk da se en spire som hadde utviklet seg helt normalt og med et bankende hjerte. Så jeg vet jo at det er noe der inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var virkelig en flott opplevelse :) Skal krysse fingrene for at dere også får oppleve det snart :)

Selv om dette er mitt andre svangerskap, så er det såpass mange år siden det første at alt igrunn føles helt nytt ut denne gangen også..hehe!

 

Lykke til alle sammen!

Har begynt nedtelling til UL jeg nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til jordmor igjen i beg av februar. Men skal på ultralyd neste torsdag (den 21.01) så da får jeg no se min lille spire. Har mistet en del ganger tidligere, så får derfor ekstra oppfølging. Gleder meg stort til det. Men er fryktelig spent for mistet når jeg var 11+2 sist gang... Er vel der no, så går litt på tå og hev her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!!var på ul p sluttwen av uke 8, da fikk jeg høre hjertet og se den, var fantastisk. skal tilbake i uke 13, da skal han nemlig studere barnet fra topp til tå slik at vi kan avkrefte sykdommer, og jeg orker ikke vente helt til uke 18 med på se den igjen:) er jko helt herlig å få se dne, da går det plutselig opp for defg, og alt blir virkelig! jeg tok meg selv i å undre på om legen skulle si at jeg ikke er gravid når jeg gikk dit, så godt å få det bekfreftet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt med så mange tilbakemeldinger her :)

Ja, det er virkelig litt av et mirakel vi bærer på og det kan føles litt uvirkelig helt i staren før man kan kjenne at lillegull sparker fra seg. Så utrolig deilig når man får den første bekreftelsen på at det er en baby der inne og at den i tillegg er i live og frisk :)

 

Tror nok ikke jeg klarer å holde meg helt til uke 18 jeg heller, spørs om ikke jeg kommer til å prøve å få time privat et sted. Vet bare ikke helt om det er det her jeg bor eller ikke, men skal sjekke opp :)

 

Lykek til alle sammen!

Spennende å høre hvordan det går med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...