gramsa*j260707*+170111spire Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Må man ha eggeløsning for å få tr?? bruker ikke el tester jeg...
Ainahel1 Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Hei hei Nei man må ikke ha el for å få tr selv har jeg ikke el uten å gå på pergo! men har tr...men syklusen er ikke helt stabil...men ganske grei
gramsa*j260707*+170111spire Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2010 oki... har hatt el vet jeg i allefall for jeg tok el test en måned da denne slo... har ikke gadda å brukt eltester så mye for for følte det blei bare stress, så gjorde det bare den gangen... jeg pleier alltid å ha veldig sterk blødning de første dagene når tr kommer, men denne gangen begynte det i går med at jeg så bare litt blod på papiret da jeg tørka meg... dette var på formiddagen og har ennå ikke fått no i trusa... bare på papiret... skjønner ikke noe... Har i tillegg hatt veldig varierende sykluser allt fra 27-42, siden jeg slutta på minipilla i april... Lurer på om jeg rett og slett ikke har hatt el denne måneden i og med att jeg blør så lite, eller hva som skjer...??? huff...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå