Gå til innhold

Hvorfor renner melka ut av Avent flaskene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den renner ut i det jeg skal til å snu på flasken for å mate junior og det blir søl over alt.

Noen som kan hjelpe meg? Jeg har dessverre kastet bruksanvisningen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd det samme med de få aventflaksene vi har. Noen ganger lekker det og andre ganger ikke. Det hjelper å skru opp korken og skru den igjen på nytt.

Har ikke peiling på hvorfor det er sånn. Vi bruker heller andre flasker. Likte ikke de fra avent

Skrevet

hadde det samme problemet med avent flaskene jeg også. Ringte Philips kundeservice og fikk tilsent nye flasker i posten etter et par dager. Disse har ikke lekket, og det er et par måneder siden jeg fikk de. Skal sies at de nye jeg fikk hadde printet made in uk og et serienummer på sida (der man skrur på lokket) mens de som lakk ikke hadde det.

Ellers så fant jeg dette på nettet når jeg hadde problemer:

http://mecrunchy.blogspot.com/2008/01/solution-to-avent-bottle-leak.html

Skrevet

Takk for tips, skal sjekke ut tuttene og se om jeg finner ut av det!

Skrevet

Det er fordi tutten ikke ligger riktig inni ringen. Bare ta av lokket og dytt tutten ordentlig på plass, og prøv igjen. Noen ganger hjelper det andre ganger ikke. Har med at ringene i flaska og ringen passer maks slik at det blir tett.

Hehe.. Dette ble rotete det.. ;)

Skrevet

Jeg synes det hjelper å ta av den toppen etter at jeg har ristet, da høer jeg at luften går ut av flasken gjennom tåten. Etter at jeg begynte med det så har de ikke lekket...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...