mammas nurk Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 hva gjør jeg?noen forslag. er ikke for liten til å "ignorere" nurke mitt. sovner til slutt etter 1 time, men tok henne ¨opp i natt å ga mat, skulle kanskje ikkje gjort det, noen med erfaring på dette området? takk:)
anso Skrevet 15. januar 2010 #2 Skrevet 15. januar 2010 Hei. Har en jente på 5 måneder som også har begynt å våkne på natta. Jeg lurer på om det kan være at morsmelka ikke er nok til å holde på metthetsfølelesen. Fått tips fra andre med erfaring om at hun kanskje burde få noe mer mat. Jeg gir grøt på ettermiddagen, men kanskje man skal prøve å gi noe av grøten på kveldstid eller noe mer. Har ikke så mye erfaring, men deler nå det lille jeg har så langt:-)
mammas nurk Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2010 kjekt når andre deler erfaringer. jeg gir grøt sånn i 18/19.00 tida, ofte går de greit, vokner ikke, ,men i natt og andre netter vokner hun i 4 5 tiden på natta å vil ha melk .hm. men tips te deg, gi grøt før hun legger seg,
anso Skrevet 19. januar 2010 #4 Skrevet 19. januar 2010 Grøt på kveldstid ser ut til å fungere fint:-), og dessuten har jeg nå begynt å gi en flaske med morsmelkerstatning i 22 tiden. Etter at jeg har begynt med dette har hun ikke våknet på natta. Håper dere kan få sove gjennom natta igjen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå