Gå til innhold

kan vi fortsatt klare det selv???16pp....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå offisielt gitt opp:(

etter at min beste venninde fortalte for en uke siden har jeg ikke orket tanken på og fortsette..

hennes etterhvert voksende mage blir en meget sår påminnelse om at vi ikke får det til:(

hvordan fortsette????noen som har prøvd ca like lenge som oss??

jeg graver meg ned,og vil ikke opp...orker ikke møte hverdagen lengre...dette har også begynt tære på mannen,han blir vel lei seg av og ha en kone som bare gråter...

min nydelig datter på snart 6år,spurte under middagen i går..når skal jeg bli stor nok til og få bli storesøster da???jeg er jo over 5 år.::)

tilogmed hun er rastløs..og venter....og venter.......

blir jo ikke no bedre av det da,vi ønsker det så innmari alle 3...<3

må legge til at jeg har henne med en annen mann..

så min ektemann og jeg ønsker ett barn sammen..:)

han har sjekket seg,alt bra..og jeg skal på vanlig g.u i år,fikk beskjed at det ikke var no vits og sjekke meg anda..fordi jeg har et barn og siste sjekk i 07 var alt bra!!!!!!

åååååååå,jeg vet ikke hva jeg skal ta meg til....andre her som har mørket som følgesvenn om dagen???

*med de beste ønsker*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rettelse:min beste venninde fortalte at de ventet barn...

Skrevet

si til fastlegen din at du VIL ha en henvisning til gyn for utredning!!!

det at du har et barn fra før betyr ikke at ikke noe kan gjøre det vanskelig nå!

stå på og ikke gi helt opp enda :)

Skrevet

hei mortilseb06:)

jeg skal ha vanlig sjekk i år,så vi tenkte ta det først...så får vi se etter det..har regelmessig mens og påvist eggløsning..

har første periode med c.b fertilitets monitor:)

og det gikk kjempe bra,så nå må jeg vel bare vente ca halvannen uke til,for og se om sex på de eksakte dagene har gjort sitt:)

takk for svar..:)

Skrevet

Jeg føler det akkurat som du gjør. Har ikke telt PP'er, men vi har prøvd i godt over året, så er sikkert borti 16 pp vi også.

Har en datter på 3 og et halvt, og ønsker nesten mest av alt å kunne få gi henne et søsken. Hun har heldigvis ikke begynt å spørre selv enda, men alle andre spørr og spørr. "Nå er det vel på tide med nr 2 vel?" Slik har de holdt på en stund, og jeg har bare smilt og sagt at det er det vel sikkert snart. Men nå den siste tiden, hvor jeg blir mer og mer desperat (i takt med at alle rundt meg blir gravide) har jeg bynte å svare"Ja, det er det, og det er ikke frivillig at vi ikke har fått det enda". Da slutter de iallefall å spørre hele tiden.

Jeg var på Volvat til gyn. kontroll like før jul. Alt var visst bare bra, helt perfekt, men jeg fikk Pergo tbl for å hjelpe på eggløsningen. Tror jeg har det av meg selv også, men er ikke hundre prosent sikker på at det er hver mnd. Før jeg fikk datteren min kjente jeg både EL- og menssmerter mye kraftigere enn nå.

Mannen min har ikke sjekket seg ennå, men har fått henvisning. De var ikke så gira på å gjøre noe for oss siden vi allerede har klart å få et barn sammen. Virket som om de mente at da skulle alt liksom utelukkende være ok.

Har også time hos offentlig gynekolog i midten av februar. Får se hva de sier. (Hvis jeg ikke har blitt gravid da. Det er jo lov å håpe ;-)))

Sender deg de beste lykkeønskninger om at dere snart skal få oppleve et lite under :-)

Klem

Skrevet

cat og mini...:)

tusen takk for svar...

akkurat nå er det såååååå tungt,bare gleder meg til og våkne en dag og ikke føle at mørket er over meg med en gang....

datteren min var gjort i en fei,ca 2pp..så jeg har aldri tenkt over at noen kan bruke så lang tid på og lage barn...:(

får vel ta meg en tur til gynekologen jeg også..er bare såå kvialt..hehe..

husker ikke om jeg skrev det over her,men har første med c.b-fertilitetsmonitor..det gikk det kjempe bra:)opnådde max fertilitet føste runde...:)yess....

akkurat det du sier til folk,det sier vi å..da skal jeg si deg det blir stille...orker ikke det evige maset....

det gikk helt greit nå,helt til venninden min fortalte at de skal ha barn..vi er sammen hele tiden-begge fam..og det er såååå vondt og vite vi skal følge deres voksende mage....

det blir en kjempe vond påminnelse om at vi ikke får det til..:(

masse lykke til da,hos gynekolog..og med alt annet:)

klem fra meg

Skrevet

Sitter her og er i samme båt som dere. Vi har prøvd i 24 mnd nå. Var på barnesvømming i dag, vi har vært en stabil gruppe, 2 fikk i fjor, ei er gravid igjen med nr 3 også var det ei til jeg viste var gravid. Titta opp på de som satt å så på og der satt ei til og var gravid. Ble så deppa. Folk blir gravid uten å prøve, uten å ønske det også er det vi andre da som så inderlig ønsker men som sliter.... noe inni meg vil bare gi opp, men jeg så er det håpet da som ikke vil slukke. Vi har en på 2 1/2 år. Vi brukte lang tid på han, og jeg huskker jeg sa jeg ga opp mange ganger...men til slutt skjedde undret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...