gilgi Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Hei snille deg kunne du ta en titt på meg også. Når blir jeg gravid? Kjønn + antall? Ellers hvis du ser noe spennende. Jeg er født 311071 Han 150772 sønn 3 år Tusen takk på forhånd.
Sanna28 Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Hei, Kan det stemme at jeg har svart deg tidligere? Der du også spør ang. penger som noen skylder deg.
gilgi Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2010 Jeg tror ikke jeg har spurt deg før, men du har rett i at det er en som skylder meg penger som jeg ikke har fått ennå.
Sanna28 Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 Jeg er lei for at dere har mistet to barn. Håper dere gleder dere over han dere har. Dere får først en sønn til og muligens også ei jente. Jeg tror du blir gravid i september i år. (Skal dere på en sen ferie i aug/sept i år??) Prøv å ikke bli stresset av folk som maser på at du må bli gravid igjen. Tror du føler at folk ikke forstår deg ift graviditeter og barna du har mistet. Kan jeg spørre om det var spontanaborter? Jeg tror det kan bli vanskelig å få tilbake pengene dine. Jeg får opp at den personen er litt ustabil og ikke har mulighet til å betale tilbake nå. Jeg får også opp at han prøver å lure seg unna det og at han er veldig sta/sær ift dette. Prøv å sett hardt mot hardt. Det er det eneste som hjelper med sånne mennesker. (Selv om du kanskje ikke er den typen som liker å gjøre det på den måten, og at du regner med at folk skal levere tilbake pengene de har lånt uten at du trenger å mase.) Jeg ser en gledelig overraskelse i løpet av våren/sommeren. Det kan være en tur du blir bedt med på eller en feiring av noe. Jeg ser en søster/svigerinne som blir gravid i løpet av året.
gilgi Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2010 Oi oi som du husker, tar virkelig av hatten SANNA 28. Det stemmer at jeg har spurt om meg og svigerinna her på forum før, men jeg husket virkelig ikke navnet ditt. Tusen takk for at du tok deg tid. Du har jammen meg god hukommelse. Jeg har mistet 2 barn, en helt frem til terminen (gutt) og en jente født 6 uker før termin. Jeg er så deppa og skulle helt vært gravid nå. Han som skylder meg penger orker jeg snart ikke mer. Han har lurt meg ved utsette i over 4 år nå. Når tror du ca jeg blir gravid igjen?
Sanna28 Skrevet 13. januar 2010 #6 Skrevet 13. januar 2010 Hei, Du nevnte ikke svigerinna di... det var noe jeg fikk opp her... Jeg fikk opp september (som jeg skrev over)... Jeg tror det drøyer til etter ferien i alle fall... Jeg ser ikke noe nå på våren.
Sanna28 Skrevet 13. januar 2010 #7 Skrevet 13. januar 2010 http://www.barnimagen.com/forum/thread/141220642 Her er første jeg svarte deg på.
gilgi Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 13. januar 2010 tusen takk for svaret.Du er kjempe snill som tok deg tid til å svare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå