Indigo 08-10-13 Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Hurra!! Spira sitter der den skal! Dessuten så vi et bittelite bankende hjerte, "begynnende hjerteaktivitet" som gynekologen kalte det! Spira var 4-5mm. Nå er jeg så glad etter den fæle exuen jeg opplevde for drøye 3 mnd siden. Han sa at jeg kunne komme inn om 4 uker for å se at det utviklet seg som det skulle, og det takket jeg selvfølgelig ja til. Nå er jeg lettet og såååå glad!!
K ♥ tærten Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Så utrolig bra Hønepøne! Det går bra denne gangen vettu =) Klem fra
kmne+ida+sara Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Gratulerer så masse! Jeg er også 6+0 idag, men prøver å holde meg borte fra privat UL. Har aldri mistet, så har jo ikke rett på tidlig UL. Veldig fint å få høre glad-historier som din!!! Vi følges nok etterhvert!
Vinterbarn og høstbarn? Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 Jippi! Så artig å høre, og spesielt fra deg da Kjempe koselig, kos deg med den lille! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå