Vesla222 Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Noen som har noen tips til hva jeg kunne ha gitt som gave til samboeren min? Han har ikke bursdag eller noe, men syns han har vært helt fantastisk og omtenksom, så jeg har lyst å vise hvor mye jeg setter pris på det. Kunne jo ha vært en tur/opplevelse/overraskelse også, men ikke altfor dyrt heller. Bor i Bergen..
Minimo <3 Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 oooh.. overraska han med en tur ut på middag og kino eller noe det er alltid koselig Eller gi han en liten ting du vet han liker.. jeg elsker å gi sånne små duppeditter til min mann Klær, ting eller noe han blir like glad hver gang og alltid en god bellønning når vi legge ross hehe.. ooooh.. eller du kan gi han en god bellønning for at han er verdens beste kjøp noe sexy eller noe og just go for it
Erle79 Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Å lage en skikkelig god middag en kveld er jo alltid en suksess. Levende lys, god mat og drikke, blomsterbukett på bordet, det greiene der. Eller en tur på kino kanskje? Billetter til Relax-avdelingen på Vannkanten? Det er jo noe dere ikke får gjort så masse etter at babyen er født... Jeg er også fan av å gi opplevelser i presang, vi som er voksne har jo egentlig alt vi ønsker oss, for det kjøper vi jo selv.
Pinnus Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 Nå skal jeg komme med et materalistisk forslag i motsetning til disse andre romantikerne;) Boken "Verdens beste pappa - hakkespettbok for småbarnsfedre." Samboeren min ler som bare det når han leser, og følte at gaven ble veldig personlig. Nå er ikke han heller noen stor romantikker da, kommer jo ann på hvilken type samboeren din er! Lykke til!
Vesla222 Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2010 Takk for tipsene! Boken har han nok fra før av, den har jeg også lest - veldig morsom! Ellers får jeg kanskje lage en god middag til han da, han setter nok pris på det ettersom det er han som lager middag til vanlig (men han er flinkere enn meg også da). Nei, jeg får legge hjernen i bløt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå