Trudelutt72 Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 hei hei jenter. Jeg klarer ikke bestemme meg for vogn. Sist gang jeg fikk barn hadde jeg en emmaljunga duo vogn som dypvogn, og senere satte jeg sportsvognen fast i bhg slik at jeg slapp å dra den med meg frem og tilbake. I tillegg kjøpte jeg en OTH urban jungle som jeg var super happy med. Denne gangen hadde jeg håpet å kun kjøpe en vogn som skulle tilfredsstille mine behov: Jeg vil ha en forholdsvis stor, lun bag. Da faller OTH ut for jeg liker ikke bagen. Ønsker meg en vogn som tar liten plass sammenslått da vi ikke har så stor bil og dette blir nr 4.... jeg vil ha en "lett" vogn, og må ha en vogn som knerten kan ligge fint i, også i sportsvogn delen. Jeg har vært på 3 hjulingen til Emmaljunga, men den falt ut for jeg kan ikke legge ned sportsvogn delen til flat liggestilling. jeg har vurdert TFK, men hadde mest lyst på den nye x utgaven som jeg nå har hørt er trukket fra markedet. Har også sett på easy walkeren... Eller må jeg rett og slett kjøpe som jeg gjorde sist, en for dypvogn bruk og en for sportsvogn..? og hva med lufthjul kontra andre puntteringsfrie hjul?? Anyone? Alle forslag taes i mot med takk, jeg klarer virkelig ikke bestemme meg!
Lykke X 4 Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Hva med Emmaljunga city cross, eller Brio happy duo?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå