MiniMeAndMe+spire Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Hvilke av tabl er tyggetabl egentlig???? Jeg trodde det var den BLÅ som var tyggetabl, tok den i går, trodde jeg skulle SPY...og ble SVART i munnen!! haha... Så håper for GUDS skyld at det er feil!!!!
Known Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Jeg tok de i begynnelsen av forrige svangerskap (som endte i exu), men måtte kutte de ut for jeg klarte ikke få ned den store hvite tyggetabletten uten å brekke meg til jeg nesten kastet opp... Har hørt rykter om at Lifeline har laget en pillen mindre nå, men vil tro den fortsatt er hvit.. Virker som om de ikke har blitt bedre på å sende med en skikkelig "bruksanvisning" på hvilke piller som er hva.. Har fulgt legens råd denne gangen at så lenge man tar folat og omega 3 (og da har et sunt kosthold ved siden av) så holder det i massevis.. Bør helst ta tran da og ikke omega 3 pillene men jeg bytter på litt for smaker jo ikke akkuart godt Lykke til (og tror ikke det er den blå som skal tygges :) )
<3guttemamma<3 Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Det er den hvite som er tyggetablett:) vet det er mange som ikke klarer å tygge den, selv har jeg aldri hatt noe problem med det. Første gangen trodde jeg det var den blå som skulle tygges jeg også haha pusset munnen i ti minutt før jeg fikk bort det værste:) Da sjønte jeg at det måtte være den hvite:) Har tatt lifeline fra den dagen jeg fant ut at jeg var gravid, før det tok jeg bare folat. Lifeline er jo ganske dyrt.. så det blir ikke mer enn to pakker på meg nei.
Vilde i magen <3 Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 Det er nok den store hvite som skal tygges ja, på kvelden Men fysj, er ikke noe serlig! Jeg har svelgt den i d siste..
Sesilia Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 Jeg bruker de, men har en tablettknuser! Så jeg knuser 2 tabletetr og blander de i litt syltetøy før jeg svelger... Omega3 svelger jeg som vanlig...
MiniMeAndMe+spire Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2010 herregud, så jo ut som jeg var spedalsk!! og lillemor på 2 år, stirra bare på meg...haha stakkar... den HVITE? jøss, den turte jeg ikke prøve på, så så stor og skummel ut... ja merkelig at de ikke kan skrive noe mer, leita og leita i bruksanv... dyrt ja?? herlighet..
iok med sønn <3 Skrevet 13. januar 2010 #7 Skrevet 13. januar 2010 Ja, jeg og trodde det måtte vær den blå først.. for den hvite så jo så stor ut,. som en typisk svelge hel tabelett Men når jeg kjente smaken av å bare ha den i miunnen sevlgte jeg den. Hvordan smaker den hvite da dere?? Jeg svelger alle jeg hehe
Zezamie Skrevet 13. januar 2010 #8 Skrevet 13. januar 2010 Jeg knuser den hvite til pulver og blander det inn i en yoghurt :-) Når jeg svelget tabletten hel, våknet jeg om natten med ekstreme magesmerter (kaldsvettet og trodde jeg skulle besvime. Så prøvde jeg å tygge den, men fy så vondt! nesten som å tygge kritt.. Jeg sendte mail til lifeline og spurte om hvordan tablettene skulle tas. og de ga tilbakemelding om at de var klar over at teksten på pakken var missvisende. nye pakker med klarere tekst var rett rundt hjørnet sa de :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå