MiniMeAndMe+spire Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 hehe...dette sv.skapet kommer til å ta laaaaang tid...hehe.. Hvor mange dager er man den dagen man beg i uke 6 igjen? Husker jo ikke dette her! Kanskje på tide å bestille time hos legen snart..
MiniMeAndMe+spire Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2010 Ok, takker.. 5+1 bare...? er helt sprekkferdig!! vil fortelle det til venner å kjente!!! Jobben kan bare vente da... hehe
Tezz78 Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 Vel, det er da uke 6 starter ijaffal For min del er jeg nå 5+3 Teller hver eneste dag her.... Tror dette kan bli en laaaang ventetid ja )
MiniMeAndMe+spire Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2010 off..hvor mange har du sagt det til da? klarte ikke å holde meg overfor mamma. hun: "ja du ser jo litt sliten ut, sikker på at du ikke har feber da?" hadde vært hjemme en dag pga vanlig sjuk...men klarte ikke holde meg, begynte bare å glise.... hehe, er det mulig? Hun hadde ingen mistanker, så hadde ikke jeg flirt, hadde hun ikke skjønt det sa hun.. Men følte bare at hun sååååå sånn på meg, inn i SJELA liksom... haha
Tezz78 Skrevet 13. januar 2010 #6 Skrevet 13. januar 2010 Foreløpig er det kun min samboer og en venninne som vet.... Mistet i høst, og da var det flere som visste det, så nå vil jeg vente litt... Men fullt mulig jeg ikke klarer å holde meg Spesielt når jeg treffer mamma..... Det er liksom noe med de mødrene.... hehe
BebeGutt<3 Skrevet 13. januar 2010 #7 Skrevet 13. januar 2010 så hvis eg er 6 uker så er jeg i min uke 7 nå?
Tezz78 Skrevet 13. januar 2010 #8 Skrevet 13. januar 2010 Hvis du har 6 fullgåtte uker bak deg, går du i 7 uke nå ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå