Gå til innhold

noen som har vært inne på tanken når det gjelder navnevalg... funderer litt ;)


Gjest

Anbefalte innlegg

Sitter her å tenker litt på navn... det er leeenge til det skal være klart, men om det blir gutt har vi NULL snøring.... veit ikke rett å slett... Men om det blir jente tror jeg det blir Malin...

 

noen av dere som har noen navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har såå lyst, om vi får ei jente, at hun skal hete Antonie.

Det vil i så fall bli oppkalling etter mormoren min :)

 

Men om jeg får med mannen på det, vet jeg ikke. Tror han syns navnet er både gammelt og rart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har egentlig klart både gutte og jentenavn. men om sambo er med på det var en annen sak;) hehe.. jeg skal kjøpe meg en navnebok om ikke så lenge, det er jo så mange fine navn. Kanskje jeg finner noen andre jeg liker veldig god:) vi skal nok bli enige:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et nydelig navn :) Dattera mi på 2,5 år heter det. Hun er kalt opp etter farmora til mannen min.

Vi har fått masse positivt tilbake på det navnet, så det bør du absolutt bruke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tenkt på Håkon eller Mina. Mina hadde vi som alternativ da første var på vei, men det ble noe annet. Men jeg har ikke luftet navneforslagene mine for sambo enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det oppkalling etter min farmor dersom det blir jente, Liva, og Sindre om det blir gutt. :) Navnene har vært klare de leeeenge, så nå får vi bare håpe de passer til småen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...