Tulle06ogPrins10 Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Måtte være hjemme fra jobb i dag også, så kvalm, vondt i hode og har nesten ikke sovet i natt. Tenkte jeg skulle ringe min knallharde sjef og fortelle henne at jeg er gravid. Gruer meg så utrolig mye... ha så vondt i magen fordi jeg gruer meg sånn. Hun er av den typen som går på jobb uansett.......... Jobber til hun fødet med alle sine barn og har sagt til meg at hun aldri noen gang har vært hjemme med sykt barn. Det var en periode jeg var en del hjemme med min lille, da sa hun til meg. "det må være noe galt med ditt barn, som er så mye sykt" 9 dager på et år, er det liksom så jævla mye.... uff av meg..
Tulle06ogPrins10 Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #2 Skrevet 13. januar 2010 takk og pris, det ikke bedre en jeg hadde fryktet..
Nikkan Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Det viser bare at hun er en dårlig sjef, synes nå jeg da. Det er en påkjenning å gå gravid, ungen kommer ikke akkurat med storken heller. Blir så sint av sånne mennesker, de tror de er så perfekte. Hvis hun aldri har vært hjemme med syke barn, sier jeg bare STAKKARS barn! De har vel ligget syke alene hjemme de da, for det går jo ikke ann å ALDRI være syk. Nei hev deg over det du og tenk at det er faktisk du som er normal her ) Lykke til med "bossen" og svangerskapet
Tulle06ogPrins10 Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2010 Mente faktisk å skrive i sted, det gikk bedre en fryktet. :-) Ja jeg hever meg over det, hun er bare en gammal dame som ikke husker hvordan det er å ha små barn og være gravid. (hun er over 60 år). takk for støtten Nikkan :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå