Gå til innhold

Hva tror dere??

Roketikka

Anbefalte innlegg

Er gravid med nr 3 nå. Har 2 gutter fra før. Med de to første var jeg ikke spesielt plaget med kvalme. Litt brekninger bare, og værst på ettermiddagen når jeg ble sliten... Ellers ingenting spes.

Denne gangen er jeg heller ikke spesielt kvalm, men i motsetning til sist så blir jeg litt uvel etter måltider, og dette er værst på mårningen og formiddagen. Stort sett er kvalmen borte på ettermiddagen. En annen ting som det er stor forskjell på denne gangen er brystene. De er VELDIG ømme, og har allerede blitt større. Jeg er 8-10 uker på vei..... Selv tror jeg vel mest på gutt, men tidlig å si enda selvfølgelig. Tror jeg vil vite kjønnet når jeg skal på UL denne gangen. Noen som vil tippe?? :)

Fortsetter under...

Aner ikke, men tror ikke det er lurt å gå rundt å håpe på det ene eller andre...bare glede seg over å være gravid. Det er like stor sjanse for begge kjønn... og om man er dårlig eller ikke tror jeg personlig ikke har noe med hvilket kjønn man får. Kjenner mange som har hatt forskjellige svangerskap der kjønnet blir det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...