Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Er vel 15 år siden jeg gikk på skøyter og var vel ikke akkurat noen mester da heller,hehe..Men nå tenkte jeg å kjøpe meg ett par skøyter da,men vet ikke hva som er best for en nybegynner..
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Jeg hadde nok ikke klart å stå på hockeyskøyter.... Sto masse på skøyter når jeg var mindre, men det stoppa brått sånn i 16års-alderen. Kjøpte nye kunstløpskøyter igjen ifjor, og har stått masse. Og mere skal det bli, det er jo gøy!! Jeg anbefaler kunstløp, men så var jeg litt "flink" også da. (ikke for å skryte altså, haha!) Gubben kjøpte hockeyskøyter ifjor, første par ever, og han sto som bara det
Helann og lillebror Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 Jeg vil absolutt si kunstløp! De er mye mer stabile i ankelleddet og dermed lettere å gå på. Jeg har ikke stått veldig mye på skøyter og sleit med hockeyskøyter da jeg prøvde det for et par år siden.
Neijasså... Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 Hva med lengdeløpsskøyter? Men av de du nevner så er nok kunstløpsskøyter de enkleste.
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2010 Takk for svar:) Da blir det nok kunstløpsskøyter!
lille sprelle Skrevet 13. januar 2010 #6 Skrevet 13. januar 2010 Jeg har alltid hatt hoceyskøyter. MEN noen venninner fant ut at vi skulle begynne med kunstløp ("gamle damer - hehe). Kjøpte kunstløpskøyter. Er ikke så store forskjellen, man må bare være obs på piggene på danseskøytene. Skal du bruke dem til å gå med, hadde jeg kjøpt lengeløpsskøyter. Ev. hockeyskøyter. Det er forresten ganske morsomt med hocey. Kjøp kølle og puck og du er i gang (husk å sette hjelm på unga)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå