Gå til innhold

IVF sist, ICSI nå...

Anbefalte innlegg

Noen som har hatt dette selv om mannens svømmeprøve var fin?

Og hvordag ble resultatene iforhold til hverandre?

Sitter her og venter på tlf fra Ullevål med beskjed om noen av dem har blitt befruktet... tiden går fryktelig treigt!!! :-S

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141267036-ivf-sist-icsi-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vi hadde ivf på første forsøk, da ble ett egg av 10 befrukta. Husker ikke antallet på resten av utakene mine, ble 4 stk før vi lykkes, men det ble mye bedre befrukning de andre forsøkene da icsi ble foretatt... Ble gravid på det 5 innsettet på Hausken:)

hmmm...jeg har hatt to ivf og har spurt om icsi kan være bedre men fikk beskjed om at det ikke ble gjort hvis ikke svømmerene var dårlige???men vi skulle se på det når dagen kom... i mitt hode virker det logisk å prøve det nå 3 gangen...hmm..for å ha gjort det også liksom...

har hatt god befruktning da men.... kan man velge det selv når en går privat tro?

Hei Tøysekoppen

Hvis du har bra befruktning på eggene dine er det ikke noe vits med icsi, det beste er at egget og sædcella finner hverande selv, vårt første forslk med ivf ble bare et av 10 egg befruktet:) Skal du igang med ditt 3 hos Hausken?

takk fro svar stinemin:)) gravid:) viktigste med hele nicket joh!!;) hihi..

nå stillet du nysgjerrigheten min og irritasjonen over akurat det sp målet mitt:))) takk!!

har fått ut 4 og 5 egg hvor av 3 og fem har blitt befruktet...men bare to har vært grei nok begge gangen for innsett........

jepp 3 forsøk hos hausken nå...ul 5 feb så går utfra at det blir uttak i uke 6...*gruer*

hvordan syns du uttaket var?og hva fikk du?:) hvorfor kan de ikke bare "knocke" oss heelt ut?!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...