mamman&prinsessene Skrevet 13. januar 2010 #1 Skrevet 13. januar 2010 Jeg reagerer sterkt på at du går ut så hardt mot Karoline, mulig hennes innlegg var brutalt for deg men da får du kanskje gå litt i deg selv og reflektere over den sterke reaksjonen din. At det iblant blir lagt inn innlegg som er tøffe å lese gjør det ikke ulovlig og jeg tenker at DU ER ANSVARLIG for hva du velger å ta til deg av informasjon, så mulig du er for sart for å være her inne Mille75. Selv setter jeg veldig stor pris på et slikt ærlig innlegg, det gir meg informasjon som er ny for meg. Takk Karoline og jeg er veldig ei for at du mistet.
Mille75 Skrevet 13. januar 2010 #2 Skrevet 13. januar 2010 Som jeg skrev i mitt innlegg så skremmer ikke det meg. Og jeg skrev også at det var synn at hu mistet. Det er ikke noe artig i det hele tatt. Men hvis hu kan få skrive sånne innlegg og skremme vettet av andre gravide så må jeg også kunne få gå ut med ett motinnlegg. Så hvis du mener dette hvorfor lager du da en ny tråd og gjør akkurat det samme? Ha, ha, ha. Ler så jeg griner av deg.
lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 13. januar 2010 #3 Skrevet 13. januar 2010 mamman&prinsessen - det er litt dobbeltmoral her ja. Du burde kanskje sendt en pm...
mamman&prinsessene Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2010 Totalt uenig. Mille75 du går jo ut å sier at det er feil å komme med informasjon til oss andre. Har lyst å rapportere Karoline og det som er. Du virker hårsår og jeg tenker at om du ikke tåler sånn informasjon og skal gjøre sååååååå enormt nummer ut av en så liten ting bør du muligens droppe å sitte her inne å lese innleggene. Dobbeltmoral??? Hvor da? Merkelig kommentar....
lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 Du sitter jo der og skriver at det er dårlig gjort å rakke ned på den ene, og så rakker du ned på den andre i et EGET innlegg som du atpåtil setter vedkommendes nick som overskrift. Jeg bare syns det var unødvendig. De har da jammen fått nok pepper begge to, syns dette er en fillesak som folk hisser seg opp over. Vi er alle litt krasse og kanskje litt drøy i kommentarene våre for tida. Satser på at det er hormoner!
mamman&prinsessene Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2010 Mulig det, at vi er krasse og hormoner kan være årsak, men jeg rakker ikke ned på noen, jeg kommer kun med min mening om en person som mener at hun er dommer over å uttale seg om hva sem er rett og galt å skrive her inne. Min mening er at hennes måte å komme ut om et sånt tema på var totalt irrasjonellt. Her kan alle skrive det de vil uten å bli hengt ut og det bør hun forstå når hun velger å tilbringe tid her inne, det er alt. Jeg sier ikke at hun ikke har lov til å skrive det hun gjør og jeg er heller ikke ute etter å rapportere eller noe, men ærlig talt, ikke snu denne og rett det mot meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå