Gå til innhold

Hvor lenge har dere vært prøvere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oj her var det mange SA , MA og mange som har prøvd lenge... har nok ikke noe jeg skulle ha sagt her:) over 3 år er lenge... misunner dere ikke, håper det klaffer for dere alle snart... man blir drit lei den prøvingen, når man får negativ test gang på gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vel 30 pp, over 5 år. Mannen er sjømann.

Ingen barn...

Skrevet

24 pp, spredt over 4 år. Ikke en eneste positiv test.. Håpet er der hver måned, det må jo bli vår tur en gang! IVF forsamtale i februar.

Skrevet

Startet prøvingen i desember 2007. MA i 10 uke juni 2009-

Ikke noen ny graviditet etter dette.

ER inne i vårt 3. prøveår nå:((

Satser på at år 2010 er vårt lykkeår!!!

Ønsker dere alle lykke,måtte vi bli gravide alle sammen,og at spirene klorer seg fast ttida ut;)))

Varm klem fra meg

Skrevet

har prøvd mer eller mindre siden sommeren 2008...

vært gravid 4 ganger og mistet

SA januar 2009

SA mars 2009

SA mai 2009

MA august 2009

... har ei datter født aug 2007 og vi hadde ikke noe problemer der, hun satt omtrent i det vi begynte å snakke om prøving (ble gravid bare 4mnd ut i forholdet!)...så ja...

ønsket om nr 2 er veldig sterkt, men mister litt håpet av og til. Er utredet og ingenting galt er funnet heller. Hmmm.

Skrevet

Vi har også prøvd 1,5 år uten graviditet. Vi har et barn på 3 år. Med henne gikk det helt greit. Gravid etter 4 mnd etter sluttet på p-pillen. Utrolig frustrerende at det ikke funker no, men selvfølgelig en liten trygghet å vite at eg har klart en gang før.

Skrevet

Vi har nå prøvd i to år! ville ha de tette men det ble det ikke noe av:( Nå vil jeg ha en spire i magen!!!! Begynner å bli tungt dette,ihvertfal når så mange rundt meg er gravide og synes det popper opp nye til stadighet. ønsker selvfølgelig alt det beste for dem , men jeg vil også.....

Skrevet

Uff synes det er så trist å lese om de som sliter.. vet jo selv hvordan det føles selv om jeg ikke har prøvd i 1.5år enda... føler virkelig med dere.. måtte 2010 vere året for dere alle...

det er så urett ferdig..

Men takk og pris for at vi bor i norge og ikke haiti.... de har det 10 ganger verre...

Skrevet

Er nå inne i 5pp etter MA'en (ble da gravid i 11pp). Så er vel totalt inne i den 16pp nå:/ Det tar litt på at alle andre går rundt med babymager, når jeg selv egentlig skulle hatt termin neste måned.. Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.. Vil bare at det skal skje nå!!

Måtte 2010 bli året for oss!!:)

Skrevet

Vår 13 pp, heller ikke vært gravid noen gang....nesten slik en lurer på om testen en gang vil vise at jeg blir gravid.....men en må jo håpe og være optimistisk:-)

Skrevet

Vi er inne i vår 1pp og det er utrolig spennende. har eggløsning rundt disse dager..

Lykke til alle sammen. Måtte det bli et fruktbart år for oss;)

Skrevet

5 pp etter MA i august..

Krysser virkelig fingrene for dere som har prøvd såå lenge!!

Jeg er utålmodig allerede etter 5 pp, og kan ikke forestille meg hvordan det må være for dere... MASSE MASSE lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...