Gå til innhold

Hvor lenge har dere vært prøvere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler vi har vært prøvere i en evighet nå. Men vet det er mange som har prøvd lenger.

Dette er vå 17. pp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så lenge her...er på pp 4 nå. Sukk..synes det føles lenge, så kan tenke meg (eller ikke) hvordan 17 pp er...

Masse lykke til denne pp! :-D

Skrevet

Sluttet på ppillen i november. Ble gravid på første EL, men ble SA uke 7. Så nå er jeg vel på 1pp etter SA. Klar for ny innsats i sengehalmen :)

Skrevet

om jeg ikke er gravid nå går vi inn i vårt tredje år

Skrevet

10 pp. Sluttet på minipillen 1.mai

Skrevet

vi går inn i vår 8. pp. Krysser fingre og tær, og håper at januar skal bli en fruktbar mnd :)

Skrevet

Har ikke prøvd så lenge selv om det føles sånn. Går inn i 3.pp når tr kommer... Er 6 dager over ikm i dag.

Skrevet

har prøv i 1,5 år med 3 graviditeter.. har altså mistet 3 ganger på 1 år.. så nå er det utredning her.. har en frisk og rask gutt på 2,5 som vi ikke hadde probler med å bli gravid med. så er veldig rart det her.. men nå er tr annkomet å prøvingen starter igjen..=) bedre lykke denne gangen=)

Skrevet

Egentlig ikke prøvd så lenge, dette er vel vår 4. pp - men har likvel holdt på i 7 mndr, for første syklus var på hele 60 dager, og så ble jeg gravid i vår 3.pp og det holdt i 8 uker - derfor så lenge.

Skrevet

Går inn i vår 3 pp når tr kommer.. Hadde siste tr 4.desember, så ser ut så den lar vente på seg.. :((( har tatt tester så er ikke gravid memindre jeg er en sen tester. Men regner med den kommer snart så man kan prøve videre.. Brukte ca 8 pp på min datter som er snart 3 år nå.. Er sammen med barnefaren å håper på litt fortere klaff denne gangen.. :)

Skrevet

Har prøvd i snart 2 år, også med 3 graviditeter på 1 år (2009) men mistet alle gangene, 2 MA og 1 SA.

Var ikke noe problem med datteren vår på snart 4 år - hun ble til da jeg gikk på p-pillen, så synes det er utrolig godt gjort å få det til da og nå som vi ikke går på noe prevensjon så får vi det ikke til - men naturen er mystisk og det er ett stooooort mirakel å få barn :)

Lykke til jenter :)

Klem fra

Skrevet

Holder på med vår 12. pp.

Ting tar tid..

Har aldri hatt gleden av å få en positiv test en gang.. Håper for all del at vi kan få! Snart kanskje teste mannen sine soldater?!

Gleden måtte snart bli stor..!

Skrevet

Har vært prøver siden høsten 2005 :-( Har vært gravid 2 ganger, men mistet i uke 25 og 12. Tungt... Er lei av å prøve, men orker ikke tanken på å gi opp heller. I febr/mars blir det ny runde med dobbel pergo. Da skal spira sitte! BASTA ;-)

Masse lykke til alle sammen. Håper 2010 blir året vårt :-D

Skrevet

hei gurine.17.pp.:)

jeg signerer følelsen din,vi er prøvere i 16pp....

har vel resignert litt,etter at min beste venninde fortalte for en uke siden at de skal ha barn:/

kjente alt raste,orker ingenting....

har mistet litt håpet,hvordan føler du det?hva gjør du for og orke fortsette???og det store spm...kan man noensinne klare og slutte???

ønsker dere alle,alt godt.....

Skrevet

Uff ja blir lei av denne prøvingen. og all sexen vi har blir mer sånn plikt sex. ikke noe gøy i det hele tatt.. merker jeg tenker mer på det for hver mnd som går, og tviler nesten på at jeg kommer til å bli gravid, men skal ikke gi opp før jeg får et lite gull i armene mine.

Begynte utredning i desember og har tatt noen blodprøver , mannen tok spermprøve like før jul. på mandag skal vi på medi3, så da får vi svar på prøvene , er kjempe spent. fikk vite forge gang hos gu at om prøvene er fine blir det en kikkhulsopperasjon for å sjekke om egglederene mine er tette.

Tror nok ikke jeg kommer til å klare å slutte å prøve, har et alt for stort barneønske til det.

Ja litt tung å høre den ene veninden etter den andre blir garvide mens vi selv sliter:( men e dag er det våres tur og da blir gleden desto større :)

Er du kommet langt i denne ppen du da? jeg hadde el i går.

Skrevet

Jeg har desverre vært prøver i 2 år nå.. Er til utredning, men ting tar tid..

Jeg venter tolmodig og håper det snart blir min tur!

Skrevet

Vi har vært prøvere siden april -09, det føles lenge. har vel akkurat begynt på min 10pp nå, hvis det er mensen jeg har nå, (veeldig liten blødning kun på papiret siden i går, noe som aldri har skjedd i begynnelsen av min tr før)... har ikke hatt flere pp er på grunn av veldig varierende sykluslengder på allt mellom 27-42dager...

begynner å bli veldig lei av aldri å vite noe med sånne sykluser...

ikke en eneste har hatt samme lengde hittil....

Skrevet

gurine.17.pp

skikkelig lei:(har bra sex når jeg ikke har e.l,men når jeg har det...så mååå vi jo:(..off...

har ikke vært til utredning jeg,men jeg har barn fra før av da..en datter på strax 6år...

mannen har sjekket seg..alt bra:)

jeg skal til vanlig g.u snart,får se hva som kommer ut av det...

jeg kjenner veldig på tanken om og adoptere jeg da..men dette blir jo langt frem i tid...

det er så syykt tungt at min nærmeste venninde skal ha nmr 2.akkurat nåå.det var jeg som skulle gå hjemme il høsten når vesla begynner på skolen:(

blir slem jeg av dette her:(hater hvordan jeg er blitt.....

jag har ikm neste uke ca 24,...dette var 1.runde med cb fertilitets monitor...oppnådde max fertilitet...spennende....men nå fikk vi hvertfall med oss alle dagene før el også..:)

sweet<3

Skrevet

skjønner godt at du synes det er en evighet, første gang gikk d 7 år til meg da kan du jo regne i pp selv:) mn jeg har da pcos og mannen dårlig kvalitet, nå er problemet med å klare å holde fast på det når d først bli, gikk bare 6pp å 3 pp men begge endte i SA. nå har jeg el igjen,mn vet ikke helt om jeg kan si meg som en aktiv prøver igjen,men tar ting som de kommer. skjønner utrolig godt at du synes dette bynner å ta tid. jeg gikk til utredning å d gjorde mannen å etter 1 år.

Skrevet

Blr gravid i nov-08 som ikke var planlagt, men det endte med en dødfødsel i uke 19 i feb-09. Startet opp prøvinga i mai-09, ble gravid i 6 pp som endte opp m ed MA i uke 8. Er nå i 8 pp...

Skrevet

Hei :)

Vi begynte å prøve i oktober 2009, ble da gravide på første forsøk, men mistet i MA i uke 7. Fikk mensen tilbake 5 uker etter utskrapningen, å er da på nytt i 1pp nå. *HÅPEHÅPEHÅPE* har EL på denne tiden ;)

Skrevet

40pp...litt over 3 år. I gang med prøverør nå:)

Skrevet

er inne i min 4pp, IKM i dag....men ingen enda...men håper ikke jeg vipper over på min 5 pp i dag :-O

Skrevet

Har ikke brukt prevensjon siden tidlig 2004 :-( Så det er ei stund siden nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...