verdens heldigste mamma Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Skal sende mannen i butikken, stoler ikke helt på at han finner det ut selv...
3småtroll♥ Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Hvis jeg bruker 1 så blir den tynn.... men to blir nok for mye..
Espoir Skrevet 13. januar 2010 #4 Skrevet 13. januar 2010 Jeg tror jeg pleier å bruke 2, og så steke den litt lenger.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 13. januar 2010 #5 Skrevet 13. januar 2010 I bhg lager vi bare posekaker (bedre tidsmessig) og de gangene vi bruker Toro sin har vi to poser for å få litt mer kake =) hvis du synes 2 blir for mye kan du jo bare halvere den andre posen, slik at du får en og en halv pose =))) Prøv deg frem =)))
verdens heldigste mamma Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2010 Takk for svar. Tror jeg lager 2 poser og så tar jeg litt av røren i en annen rund form ved siden av som jeg putter i fryseren til en annen anledning. Hihi, tenkte at du må være forsiktig å innrømme at dere bruker Toro i barnehagen. Da kan hjemmebakst-politiet komme og kjefte på deg :-) Og så kommer det sure innlegg om mangel på omsorg i barnehagen. Hurra for Toro fra oss som har litt fulle dager! Og med 30 gjester i bursdag må noe være fra pose for at min timeplan skal gå opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå