Gå til innhold

Gullkorn fra barnemunn

Anbefalte innlegg

Jeg må bare fortelle om en herlig samtale jeg hadde med min nevø.

Jeg og Nevøen min på 5år var på kjøretur. Han lekte med en bamse med lange armer og ben. Så sier han til meg: Jeg vet at babyen kommer ut av tissen (det hadde moren fortalt ham). Å tante, når babyen skal komme ut, må du gjøre sånn: Så skrever han bamsen sine bein så langt ut han bare klarer… Heheh…

En dag senere når vi møttes, snakka vi litt om at d ikke er så lenge til babyen kommer nå. Å Nevøen min sier at han gleder seg, å skal passe på babyen å sånn.

Så sier plutselig Nevøen min: Du gleder deg ikke til babyen skal komme ut du.

Å jeg sier: Jo jeg gleder meg jo til han kommer ut.

Nevøen min sier: Ja men jeg mener at du gleder deg ikke til når han SKAL KOMME UT.

Jeg sier: Nei hva tenker du på? Fordi d gjør vondt?

Nevøen min sier: JA!

Jeg spør: Er d mamma som har fortalt deg dette? (det var det altså ikke)

Nevøen min svarer: Nei, jeg vet det helt av meg selv jeg. Dessuten SA jo du det akkurat…

Hehe… Syntes dette bare var så herlig sagt av en gutt på 5 år… hehe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141265936-gullkorn-fra-barnemunn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heheh...ja de er skjønne!

Har selv en nevø som fyller fem i april. En gang skulle han snakke til babyen, han satte munnen mot navlen og sa høyt og tydelig:"Hei baby, mitt navn er EEEEMIIIIL" slik at det ikke var noe tvil om at hun/babyen fikk det med seg hvem han var:) måtte le.

Også er han veldig opptatt av at jeg skal få melk i puppene, dette har han visst veldig lyst til å smake på....Spør hver gang jeg ser han om ikke melken kommer snart (mer viktig enn babyen) hehehe!

Det blir stas og få en liten tass som er ens egen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...