nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 sliter så med oppblåst mage og masse luft. noen flere? noen som vet råd?
mammaløve Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Åh...tips mot det er jeg og interessert i gitt!! Synes det er hakket før jeg henger i taket jeg nå...
Gjest Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Oh yes, jeg tror vi er mange med det problemet... Har ingen råd desverre. Prøver å drikke mye vann og få i meg litt fiber...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine♥ Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 tror det skyldes hormoner, så vet ikke om det er så mye man får gjort m det dessverre...sliter m det samme selv:/
MizzaM Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 Jeg spiser sviskekompott med fløte og sukker på 3. dagen...TROR det virker, gitt:))!
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2010 Føler meg mer som en luftballong enn en gravid kvinne Dilla på vann så drikker jo masser av det å likevel er det rett før jeg letter her ... hihihi.. (sorry detaljer ) Kan ikke huske å ha hatt dette problemet i de 3 forrige svangerskapene.. Får vel bare smøre seg med tolmodighet (å kanskje spise sviskekompott ) å se om man snart blir mindre oppblåst å heller får stor mage som skyldes babyen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå