Gå til innhold

Et lite kil på innsiden av magen:)))


Mamma`n til <3<3<3

Anbefalte innlegg

hmmm.......syns dette er både rart og kanskje litt teit å skrive, men forrige kvelden lå jeg på siden på sofaen(som jeg gjør HVER kveld)

og så på tv. Kjente plutselig en følelse inni nedest i magen som om noen strøk meg liksom??

VEt det er tidlig og kan sikkert være lemus eller noe i livmora, men har også lest at noen kjenner bittelitt i denne tiden, for så å kjenne mer senere??

er midt i 11.uke!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, er også uke 11. Har kjent det jeg også, som en fjer som var ner der inne.. Er andregangs og det er det samme jegkjente sist.. bare ikke så tidlig sist.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en deilig følelse! :) Det kan jo være alt mulig, men du skal se at det var lille vidunderet du kjente - du vil nok kjenne igjen følelsen etterhvert. Jeg kjente ikke så tidlig med første, såvidt jeg husker, men kom ikke altfor lang tid etter 12 uker, og så gikk det en god stund før jeg kjente det igjen. Herlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjent det også flere ganger nå. Mannen og søstren min tror ikke på meg men jeg har kjent noe helt annet enn luftbobler og sånt. Det er som om noen sparker de er bitte lite spark der hvor livmoren min er jeg kjenner livmoren min godt. er 11 uker idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 uke idag, da har vi ca samme termin, en dsag mellom!!!føler jeg har kjent noen små tegn selv, men vanskelig å vite, håper det er den:)gleder meg til å begynne å virkelig merke den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...