*Snart_mamma* Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Skal egentlig ha tante rød nå til onsdagen.. men har de tre siste ukene følt meg litt "rar"... Har merket at jeg er: Har hatt skikkelig oppblåst mage. Sett ut som jeg er gravid i 5 måned Ømme brystvorter. VELDIG.. Fått synlige blodårer på høyre pupp.. Ikke no anntydning på venstre enda.. Vært litt småkvalm og uggen i formen.. Kanskje pga forkjølelsen.. Tok test hos legen mandagen. Negativ.. Men det er kanskje litt tidlig å teste? Er vel da evt 3 uker på vei.. For tidlig å merke noe???? Noen forslag til hva det kan være???
Millies Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Hva sa legen da? Man merker først hcg i blodet før man merker det på en vanlig graviditetstest med urin. Mulig det rett og slett kan være tr som melder sin ankomst, men vi får håpe det er en liten spire! Lykke til!
*Snart_mamma* Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2010 Kan man ta blodprøve da?... TR skal IKKE komme.. Helt uaktuelt, hehe! Har ikke hatt sånne symptomer før.. I det heletatt.. Før TR har kommi før iallefall.. Takk for det:D Håper, krysser og ber til de høyere makter.. hehe
Kosemamma´n Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 I forrige svangerskap tok jeg negativ test hos legen i uke 4. Ikke før i uke 5 vistes det på hjemmetest. Så er nok litt tidlig for test ja
*Snart_mamma* Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2010 Hmm.. Syntes det virker veldig rart.. om det stemmer overens sånn ca hvordan jeg husker det så skulle jeg vært 3 - 4 uker på vei nå.. det rare er at jeg aldri har hatt synlige blodårer på pupper, aldri hatt oppblåst mage så lenge.. Å absolutt ikke hatt så ømme brystvorter. heller ikke så ømme pupper på undersiden... før TR.. HATER Å VENTE!!!
gramsa*j260707*+170111spire Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 Hei Tine K kan umulig ha noe med graviditet å gjøre hvis du har følt det slik det siste 3 ukene... man har jo eggeløsing mellom uke 2 og uke 3 sånn ca, også skal egget feste seg også.. tar vel hvertfall 4-5dager det også... siste 1-1,5 ukene kan jeg være med på att symptomene dine har dukka opp, men ikke før det hvis du har blitt gravid... ikke for å være slem jeg skriver dette altså men er jo slik det er... man får jo ikke garviditetsymptomer som er reele før man er blitt gravid.... Uansett vil jeg ønske deg lykke til videre med prøvinga
*Snart_mamma* Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2010 Hmm.. Tror du misforstod litt.. Ømme pupper og brystvorter har jeg ikke hatt mer enn i en ukes tid.. kanskje litt mer. blodårene har kommet de siste to dagene.. men oppblåst mage har jeg hatt siden nyttårsaften.. kanskje fordi jeg har spiist masse god julemat? hehe kjente på brystene i stad. har små kuler som er beveglige.. ømme og det er flere av de. de har jeg også hatt i en ukes tid nå... kommer fler og fler. og de er ømme...! samboer har sett at brystene har blitt litt større! ikke mye men nok til at han legger merke til det. Tror vi begge misforstod litt.. ellers har jeg susa litt med ukene.. mye å tenke på når alt kommer til alt... men tusen takk for svar:D vi skal nok få det til:p håper ikke TR kommer
*Snart_mamma* Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #8 Skrevet 13. januar 2010 Er det vanlig at man føler seg uopplagt? Sovi til nå i dag. I går til halv 12. Ikke helt normalt meg å ikke komme seg opp om morningen!
gramsa*j260707*+170111spire Skrevet 13. januar 2010 #9 Skrevet 13. januar 2010 Hei Tror nok jeg misforstod deg der jeg litt :)beklager det tror nok det er ganske vanlig å føle seg/ være ekstra trett når man er gravid, men dette er selvfølgelig veldig varierende fra person til person Håper du er gravid.... eller att vi begge blir det veeldig snart Ønsker deg lykke til
*Snart_mamma* Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #10 Skrevet 13. januar 2010 Masse lykke til:) Skal holde dere informert. Tester igjen onsdagen:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå