Gå til innhold

tips for sterilisering av flasker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

etter tips fra andre med mme-barn kjøpte vi for litt siden en flaskesterilisator fra Avent. Den er super og gjør vertfall den saken lettere i disse spedbarnstider. Sterilisatoren settes i microen i 4 minutter, fort og greit i forhold til koking på komfyren, den kosta 299 på en lekebutikk som fører barneutstyr.

Greit å dele erfaringer med dere andre - ikke lett å få info om det vi med mme-barn trenger å vite...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ehhh... så nå at det er en egen tråd for div.info. sånn går det når man er ny her :)

Skrevet

Bra tips uansett syns nå jeg da :)

Samboer kjøpte en elektrisk sterilisator fra Avent (Philips). Tror den heter Iq eller noe sånt. Man har den plugget inn i strømmen og den holder 6 flasker sterile i 24 timer. Man kan sette den på pause og ta ut det man trenger fra den uten å måtte omprogrammere den. Man bare trykker på en knapp når man vil ta noe ut og trykker på samme knapp når man er ferdig.

Sterilt på 6minutter..

Har vært en lifesaver for meg, spesielt på natta.

Første sterilisator jeg hadde tok bare 3 flasker og holdt ting sterile i max 3 timer. Ble ganske lei av å dille med den flere ganger på natta...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...