mamma30.06.07 Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Er nå i 7 + 2 i fht, tidlig UL eller uke 8 + 1 og har vært kvalm siden uke 4, men idag er kvalmen nesten borte. Betyr det at noe er galt???? Er kjempe glad hvis kvalmen bare er borte, men livredd for at det er noe galt med fosteret. Har vært på tidlig UL for en uke siden og sett hjerteslag og at fosteret ligger riktig. Gynekologen mente jeg var en uke kortere på vei en jeg selv mente da fosteret var bare 5, 7 mm og det passet bedre til 6 uker. Alt så bra ut. Kvalmen har roet seg og så godt som vært helt borte idag helt plutselig. Fikk akupunktur i går, men det skulle jo ikke hjelpe etter bare en behandling. Jeg har også hatt litt ubehag i korsryggen og i lysken på høyre side i dag, men synes dette virker mer som bekken problemer som jeg også hadde i forrige svangerskap. Vet at ingen kan gi noe fasitt svar, men godt å høre andres meninger og erfaringer.
Gjest Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Siden du allerede har vært på kontroll og hørt hjertet, tyder alt på at det går rette veien. Symptomene kan komme å gå gjennom svangerskapet, det er helt normalt! Jeg har selv dager der kvalmen sitter i hele dagen og andre dager den er helt borte:) Hvis du er veldig bekymra ville jeg tatt kontakt med legen igjen og hørt hva han mener:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå