sima5 Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Hei.. Har planer om å studere i Australia til sommeren, Brisbane.. Men synes det er vanskelig å finne barnepass til sønnen min på 5 år.. Har fått informasjon om at det er veldig dyrt generelt med barnepass ... Har tenkt på å ta han inn på en skole, men vet ikke helt hvordan dette fungerer for utenlandske studenter.. Har fått lite eller ingen hjelp ifra universitetet der nede.. Så håper virkelig noen kan gi meg noen svar, før drømmen forsvinner......
Line_85 Skrevet 2. februar 2010 #2 Skrevet 2. februar 2010 Hei hei Jeg har studert i Brisbane, Australia i 3 år nå (var hjemme med lillegutt det første året). Tar mitt siste semester dette semesteret. Hvilket uni skal du på? Vi flyttet til Brisbane når mini var 6 uker (er 4 år nå) og han går i barnehage 3 dager i uka. Barnehagen er kjempe dyr- $80 dagen, men det har nok litt med hvor vi bor osv. Skole derimot har jeg dessverre ikke så mye peiling på......Kan jo selvfølgelig prøve å finne ut av ting for deg. Du kan jo sende meg en mail: [email protected] (2 understreker)
Line_85 Skrevet 2. februar 2010 #3 Skrevet 2. februar 2010 Hei hei Jeg har studert i Brisbane, Australia i 3 år nå (var hjemme med lillegutt det første året). Tar mitt siste semester dette semesteret. Hvilket uni skal du på? Vi flyttet til Brisbane når mini var 6 uker (er 4 år nå) og han går i barnehage 3 dager i uka. Barnehagen er kjempe dyr- $80 dagen, men det har nok litt med hvor vi bor osv. Skole derimot har jeg dessverre ikke så mye peiling på......Kan jo selvfølgelig prøve å finne ut av ting for deg. Du kan jo sende meg en mail: [email protected] (2 understreker)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå