Gå til innhold

Ok med vektreduksjon under spraying og sprøyter????

Anbefalte innlegg

Jeg har fått beskjed om å gå ned 5 kg fra forrige forsøk og til det neste....jeg har ikke riktig klart dette enda...gikk desverre opp i juleuka....det jeg lurer på om jeg kan fortsette å ta av kilo når jeg starter på nesespray?????starter med den nå på lørdag og det er jo veeeldig snart...Håper noen snakker av erfaring der ute....

spurte da jeg ringte inn mensen om det ville ha negative konsekvenser om jeg gikk ned i vekt rett opp under ett forsøk men hun sykepleieren sa at hvert kilo bare var i positiv retning jeg klarte å ta av....men spurte jo ikke om jeg kunne fortsette gjennom sprayinga f.eks.....er jo på en måte ikke i gang enda da....er jo bare nedbrytning av slimhinna og ingen egg er i vekst eller noe...

huff har så lyst til å vise han lite hyggelige legen på sykehuset at jeg har klart å ta av 5 kg.....men lsiter som sakt.....

håper noen der ute veit opp ned på mitt problem???

Fortsetter under...

Tror det går helt fint med vektreduksjon under forsøket. Men det er sikkert viktig at du ikke "sulter deg" så du får i deg for lite kalorier. Men masse frukt og grønt, lite snop&fet mat samt trening må vel bare være supert. Kan ikke tenke meg noe annet. Lykke til!!!

Takk for svar begge 2:)

Jeg skal da fortsette:)

Ikke sulte meg.....må jo innta betydelig færre kalorier enne hva jeg forbruker da...så såkal jeg rekke å gå ned f.eks. 1 kg per uke må jeg på en måte kjenne på at jeg er sulten....skal unngå frukt da.....for inneholder mye fruktsukker....

tenkte på å følge en kur i 14 dager....er prinsipielt i mot det...men da vil jeg få en kickstart på vektreduksjonen og kanskje være 5 kg lettere når de veier meg på sykehuset.....

Jeg ville heller kuttet ut vanlig sukker enn fruktsukker, fruktsukker har en annen virkning på blodsukkeret enn vanlig sukker. Da jeg slanket meg brukte jeg kun fruktsukker og ikke vanlig sukker. Jeg gikk på lavkarbo. En kilo i uken høres nå bra ut det, da går det ikke for fort heller.

Hei kaffeplante!

Dette føler jeg at jeg vet endel om..:) Jeg har selv vært igjennom fire prøverørsforsøk, og er en god del overvektig. Gikk opp ca 10 kg i perioden vi holdt på, sikkert pga hormoner osv, men også mye trøstespising..

Etter det siste offentlige forsøket vårt i sommer (vi må nå over i det private), sa legen plutselig at det ville lønne seg å få av litt vekt før neste runde. Så jeg tror definitivt dette betyr mye! Har hatt dårlig med egg, alt fra 3 til 7 ut, og ikke opplevd positiv test ever!

Ergo, noe må gjøres annerledes..:)

Dermed begynte jeg på LIBRAkurs i fjor høst, det er et kostholdskurs som handler om å spise lite, men ofte, ca hver tredje time, ta fibertillegg og generelt være sunn.Ikke kaloritelling og selvpining. Jeg har klart å ta av 12 kg. har gått gjevnt og trutt ned, noen uker mer, noen mindre. Poenget mitt er at du IKKE bør hive deg på en "lynkur" nå, det vil bare være selvpining og kortvarig effekt. Drit i den legen, og bare ta deg bedre tid.. Du kan være mett og spise normale ting og fortsatt gå ned i vekt! Lynkurer fjerner vann og muskelmasse, ikke fett.

Og det er DET som må vekk for å få gode resultat i eggbransjen!:)

Lykke til!!:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...