Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Jeg var på haugesund sjukehus i dag å ble lagt i narkose for å gjøre noe med en bartholinitt cyste/kjertel. det som ble sagt var at de skulle skjære hull i den slik at den skulle få tømme seg. Så kommer jeg hjem og oppdager at: 1.ja, de har skjært i den, men de har lagt en "tampong" inni hele såret. Dette ble ikke jeg informert om. Så nå lurer jo jeg selvfølgelig på hvor lenge den skal ligge der? skal det skiftes??? og hvem skal i såfall skifte. Jeg har ikke fått med me noen ting hjem. sjønner INGNTING jeg nå
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #3 Skrevet 12. januar 2010 Du skulle selvfølgelig fått råd om sårskift. Ring fastlegen i morgen, så får du helt sikkert hjelp med det samme.
Gjest Rispondi Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Ville ha ringt legevakten og spurt (siden kir avd sikkert er stengt), tror ikke at "tampongen" skal være der så lenge. Men kan være at den er der for at såret skal holdes åpent og få tømt seg ordentlig, men da skal den vel byttes. Rart du ikke fikk informasjon om det. Ring du, bedre det enn at du får ny infeksjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå