Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 Hei, jeg er idag 26+6 uker på vei. Har hatt flere ganger ca siden uke 22 vil jeg si smerter over navlen til venstre. nå har jeg hatt det i hele dag nesten, er ganske tungpustet og. er ikke vondt å stryke over, men om jeg bare klemmer litt så er det svært vondt, og jeg kjenner konstant ubehag der. er liksom et lite punkt der som gjør veldig vondt, kan 1-2 cm. er ca 2 cm over navelen og litt til venstre smertene ligger... noen som kan hjelpe? som har opplevd noe lignende, eller som vet hva det kan komme av? blir litt bekymra.. :/
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Det er milten og du BØR få sjekket opp det til lege!!! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #4 Skrevet 12. januar 2010 Tror ikke det er milten, da den ikke har nerver som kan gi sånne type smerter... Håper da hvertfall ikke det er det... :/ Svangerskapsforgiftning? Og har vondt så langt oppe? Hvordan da mener du om du kan utdype det litt? HUff, må vel ringe lege imårra da :/
Gjest Tale30 Skrevet 12. januar 2010 #5 Skrevet 12. januar 2010 Smerter øverst i magen KAN være tegn på svangerskapsforgiftning, så det kan være greit å få sjekket det ut. Da skal du også ha andre symptomer, som protein i urinen og høyt blodtrykk. Det følger også gjerne med pannehodepine. Men husk på at interiøret flyttes og dyttes rundt under en graviditet Jeg hadde slike smerter, men i følge lege var det bare tarmsystemet som ble flyttet på. Sjekk det likevel opp
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #6 Skrevet 12. januar 2010 takker for svar! føles ut som om jeg har et blåmerke der liksom, men jeg ser ikke noe synlig. føles også som en svært stikkende følelse. og som sagt er jeg svært tungpustet. har ikke hodepine, og veit jo ikke ang urinen før jeg har vært hos lege. Har mye sure oppstøt og halsbrann støtt. hver kveld før jeg legger meg, har jeg veldig sterk oppstøt, nesten så jeg kaster opp. hjelper nesten ikke med nyco da :/ har ikke så mye i løpet av dagen, men øker om kvelden. Noen fler som har opplevd lignende? eller vet noe mer enn dere som allerede har vært så snillle og svare
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #7 Skrevet 12. januar 2010 Jeg hadde en stikkende smerte da jeg hadde svangerskapsforgiftning, jeg fikk tidlig i svangerskapet..keisersnitt i uke 28. Har du hatt høyt blodtrykk? Greit å sjekke opp i. Ellers er det vanlig med litt smerter pga ommøbelering som nevnt over her, og smerter i ribbena.. sure oppstøt og halsbrann hører bare med, det!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2010 #8 Skrevet 12. januar 2010 takk for svar hvor hadde du smertene? for mine er svært lokale rett over navlen og litt til venstre, er liksom veldig øm der, og føles ut som innvendig stikking og blåmerke eller noe... er ikke smerter i ribbeina, er for langt ned for det liksom. men ja må nok sjekke dette opp, håper jeg får sove inatt da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå