Gå til innhold

Er jo helt forferdelig å ha en 8-16 jobb med barn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig Solstråle!

Skrevet

Ja, lærere må være heldige! Kunne tenkt meg arbeidstidene til lærerne jeg altså=)

Og bhg som er litt nærmere.. Hadde vi hatt plass i den som er rett her borte, hadde jo snuppa fortsatt blitt levert 7.15 siden jeg begynner 7.30 og hentet til samme tid også. MEN da hadde vi sluppet unna med max 5 min reisetid. (Tenker på å ta henne inn og ut av bil, kjøre 1 min)

Så da hadde vi vært hjemme 16.20, senest. Og ikke 16.50 som vi er nå..

Jeg mener det er sinnsykt å ha henne i bhg så lenge, det passer ikke for MEG... Ikke hjertet mitt. Jeg skjønner jo at barna synes det er gøy å leke med andre barn osv. Jeg er veldig veldig glad for at snuppa mi bare tusler bort til plassen sin ved bordet og vinker til meg når jeg går.. Og ikke står det å hylgråter! DA hadde det vært ille da!

Nå er det for det meste jeg som går med en stor klump i halsen tror jeg..

Har lest alle svarene her, og det er godt å se at det passer for noen med en sånn jobb også! =)

Nestemann hos oss blir nok ikke møtt med den innstillingen "Velkommen til verden, snart skal du bo i bhg"...

Foressten, dere som kanskje lurer.. Jeg personlig tror at snuppa har godt av å være i bhg noen timer noen dager i uke. Eller kanskje til og med full uke. Det har hun vært fra hun var litt over 10 mnd også.. Leverte henne i 10 tida, og hentet igjen mellom 13 og 14. Hun hadde det supert!

Er veldig glad for at vi har hatt en så lang "tilvenningsperiode" som det vi har hatt.

I dag har hun hatt feber, hadde 39.1 når jeg la henne ned... Har sovet 4-5 timer i dag, mot normalen 1.5-2..... Utslitt stakkar..

Kan være MMR vaksinen hun tok i forrige uke, tenner eller hva som helst.. Men hjertet etter denne uka sier at hun er utslitt etter 5 dager i bhg=P hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...