Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal etter planen få satt inn et fryse egg i feb/mars. Så jeg slipper "full pakke" denne gangen. Nå venter jeg bare på mensen i jan. slik at jeg kan planlegge februar, for da skal jeg forhåpentligvis begynne med piller.

Dette er mitt første frysforsøk, så er litt spent på hvordan det er også..

Og hvis dere begynner å spraye nå, kan det jo hende vi får insett ca. i på samme tid...

Uansett lykke til!

Hei da klarte jeg å logge meg inn. Hatt problemer med pc.

Så gøy at vi er flere. Jeg begynner som sagt med sprayen 24.januar og skal inn på kontroll 9.februar. Kjenner at jeg grugleder meg;-))))

tuppa og gulljenten: var inne på profilen din,vi var gravide samtidig med vårt første barn også.Vår datter er født 15.2:-)

Annonse

Så morro "lillemor2", tenk at de små snart er ett år :D

Vi hører til på Riksen og skal nå prøve oss på de to nedfryste embryoene som ligger og venter etter ICSI jenten vår. Jeg synes det er tidlig, men ettesom en ikke vet hvor lang tid dette tar så vil vi ikke utsette det noe mer.

Problemet mitt er bare at jeg fikk et fryktelig kranglete bekken og sliter ennå med det. Ai ai ai....da har jeg noe godt i vente gitt ;)

Ja tenk at de små snart er ett år:-) Utrolig spennende tid. Både med tulla og med søskenforsøk.

Vi hører til på Ullevål. Tulla vår ble til på første IVF forsøk. Vi fikk imidlertid ikke fryse ned noen egg.De fikk 8 egg ut, 4 ble befruktet.Ett ble satt inn og de tre eggene som var til "overs" var ikke gode nok til å fryses ned.

Huff det hørtes ikke gøy ut med kranglete bekken.Jeg har ikke noe særlig problem med bekkenet men noen ganger kjenner jeg at det liksom klikker inni der.

Har dere vært gjennom fryse forsøk før?

Nei, dette blir det første og eneste. Regner med de to vi har blir satt inn. Hadde forøvrig full klaff på første icsi så for min del blir fallhøyden stor om vi ikke lykkes m frys. Tenker liksom at det må gå like bra denne gang.

Kjenner jeg har sommerfugler i magen allerede samtidig som jeg gruer meg for det hele. Hvordan forholder dere dere til to event tette?

Jeg har det litt som deg.Tenker liksom at det må gå like bra denne gangen.Det er ikke påvist noe feil med hverken mannen min eller meg,så har liksom tenkt at det er bare at egget og sædcellene som må møtes og det gjør dem jo i koppen;-)) Jeg tror det er viktig å tenke gode tanker rundt denne prosessen.Jeg hadde veldig gode tanker sist også.Og hadde virkelig virkelig tro på det.

Vi vil veldig gjerne ha to tette.Det er ikke bare det at vi voksne synes at det hadde vært koselig, men de små får også en lekekamerat i hverandre.Vi har siden i sommer prøvd litt på engen hånd for å se om det gikk av seg selv denne gangen,men det har ikke lyktes.Vi tar derfor en runde til med IVF.Vi ønsker ikke å prøve på egenhånd lengre en vi har gjort i fare for å få tilbake den sykiske knekken som vi fikk før vi startet på forrige IVF forsøk.

Joda, to tette har sine fordeler og ulemper. Tenker bare på at det kan bli to denne gangen og det kan bli utfordrende med en knapp toåring som krever sitt, hvis det i det hele tatt skjer....

Men jeg må si dere er tøffe. Hva om det hadde klaffet for dere i sommer :D da skulle dere fått svingt dere ja.

Jeg har en søster som bare er 2 år eldre enn meg og så har jeg et par venninner som har to tette.Det er til tider hektisk for dem,men som jeg tror alle de ville sagt så er det verdt det:-) Den ene venninnen min er gravid med nr to og det blir bare 14 mnd mellom.Men venninnen min som har tvillinger tror jeg kommer til å vente en stund før de begynner på runde nr 2.

Dersom dere setter inn 2 egg og det er sjanse for tvillinger så skjønner jeg at dere kanskje tenker på at det kan bli litt tøft.

Hei dere!

... er ikke igang, men ønsker å begynne med søskenforsøk..

Hører til Riksen. Hvordan gikk dere fram?

Hørt noe om at en bør ha sluttet å amme minst 6 mnd før et forsøk?

Jenta mi er ei frysesnuppe, og har dessverre ikke igjen noen der... må begynne helt på nytt...

Håper dere lykkes med forsøkene deres!!! =)

Annonse

Hører selv til på Riksen og ga beskjed at jeg sluttet og amme ved nyttår. Det var greit og skal i gang med fryseforsøk i februar så da regner jeg med det er greit. Noen her inne sier at en kan slutte like før, andre flere mnd før.

Send en mail til ivf-seksjonen der så får du et konkret svar som er mer å stole på enn alle svarene her inne :)

Lykke til deg også når din tur kommer.

Er enig med tuppa og gulljenten du burde høre med Riksen.

Jeg hører til på Ullevål.Jeg fikk beskjed om at jeg måtte ha sluttet å amme men ikke at det skulle ha gått en viss tid.Det hadde gått nesten en mnd siden jeg sluttet når jeg ringte inn.Hun sa ingen ting på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...