Gå til innhold

Begynner å bli vanskelig å skjule på jobben....

Lille_bie

Anbefalte innlegg

Startet i ny jobb 5 januar. Er nå 9+4. Og det begynner å bli vanskelig å skjule. Har bl annet trening i basseng en gang i uka. Badedrakt skjuler ikke så mye. Og det syns. Veldig godt synes jeg. Er mitt 2. barn. Idag holdt jeg magen skikkelig inn i dusjen etter trening. Ikke så lett nei.... Og jeg som hadde tenkt til å vente med å fortelle det til etter UL i uke 17 ca. Hmmm, vet ikke om det blir så lett. Ellers jobber jeg i unifort som kan skjule mye. Men det er bassengtimene som er problemet. Gruer meg følt til å fortelle sjefen at jeg er gravid. Vil forsvinne ut i perm midt i et vikariat og en prosjektstilling. Vet at det kommer til å bli problemer med vidreføring av prosjektet. og jeg kan jo ikke legge opp til et halvt prosjekt heller..... Hjelp... Noen med noen råd...... Testet positivt 1 uke etter at jeg takket ja til jobben.

Fortsetter under...

Hei.

Jeg skjønner deg veldig godt. Var også nettopp begynt i ny jobb da jeg fant ut at jeg var gravid. Jeg ventet så lenge jeg klarte med å fortelle det. Jeg opplevde det som stressende og tungt så jeg klarte ikke å holde på det lenger. Du har alle dine rettigheter på din side selv om du er i et vikariat. Kansje du og sjefen din kan finne ut av det med prosjektet sammen slik at det blir bra for alle parter.

• 2 uker senere...

Hei, har det skjedd noe mer? Jeg trodde også at det kom til å synes veldig godt da jeg skulle tilbake i jobb etter perm med forrige baby, men jeg kunen godt ah ventet litt lenger med å si noe. Ofte så ser man mer mage ovenfra enn forfra/siden, dersom du vil vente så lenge som mulig. Men du er jo også "uskyldig" da, du visste jo ikke at du var gravid da du begynte! Det går helt sikkert bra, og jo tidligere du får snakket om det jo lettere blir det kanskje å tilrettelegge prosjektet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...