Gå til innhold

noen som har erfering og vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

gikk på piller i ca et år...sluttet vel i oktober, og fikk blødning en stund etter. fikk mens ca 1 mnd etterpå, og 32 dager etter det igjen...Nå har det gått 35 dager siden forrige mens. lurer så fælt på om jeg kan være gravid eller om det bare er en forsinkelse, at mensen ikke har stabilisert seg ennå? tok test for noen dager siden som var negativ... har ikke merket noen andre tegn..har hatt en del "sting" i høyre side når jeg reiser meg, men det kan jo være noe helt annet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEg vet hvordan du har det. jeg sluttet på pillen i august 2008 og har enda ikke regelmessig mens, den har begynt å jevne seg ut nå, men gikk over ett år før det begynt å bli anntydning til regemessighet. noen ganger gikk jeg 27dager andre ganger opptil 43. så det kan faktisk ta opptil 1år før mens'n din blir regelmessig.

Skrevet

Det tok over et år før jeg fikk tilbake mens etter pilleslutt, og flere mnd etter den var kommet tilbake begynte den å stabilisere seg. Var veldig glad for at jeg valgte å slutte på pillen lenge før jeg planla å bli gravid siden det tok så lang tid å få tilbake mensen...

Jeg har vært igjennom alle symptomer av graviditet føler jeg, uten at jeg har hatt noen grunn til det :-) Har tenkt at "det ikke er sånn det pleier å føles når tr kommer", men så har jeg kanskje heller ikke kjent etter på samme måte som det jeg gjør nå, når jeg ønsker ikm....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...