Gå til innhold

Flaske om natten - hvordan gjør dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

For at det skal gå enklest mulig.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har mange flasker staaende i kjöleskapet. De er dosert med halvparten av vannet jeg trenger. Saa staar opp om natta koker opp vann i vannkokeren og har i flaska + melkepulveret og saa er det drikkeklart.

Vet noen har en flaske med vann staaende ved siden av senga + en termos med varmt vann klart ved siden av og dosert melkepulveret paa forhaand i ett glass e.l, som ogsaa er veldig enkelt.

Skrevet

Hvis du kjøper NAN kan pulveret blandes i 40 graders vann. 30 sek i mokroen, pulver i, og vips - serveringsklart!. Faller automatisk et par grader når pulveret kommer i.

Skrevet

jeg har en flaske med ferdigkokt vann stående på benke som jeg bare kjører i mokroen noen sek, og ferdig oppmålt pulver. Veldig enkelt, gjør det i søvne;)

Skrevet

vannet er selvsagt kokt på forhånd.. og det heter visst mikroen; )

Skrevet

Før hun ble seks mnd og vi kokte vannet hennes, hadde vi ferdig kokt vann i kjøleskapet som vi heiv i mikroen i ca 30 sek, hev oppi melkepulveret (ferdig oppmålt i dispenseren) og vips! Klart måltid:)

Nå er hun snart 1 år og får ikke mme om natta, men tidlig på morgenen tar jeg bare iskaldt vann fra springen, hiver i mikroen, tar i pulver, og vips!...hehe:)

Skrevet

Ja! Mikro... Hehe! Har ikke det her vi bor naa for tiden. Men i leiligheten vaar gjör vi ogsaa saann. Ferdig kokt opp vann og slenger det i mikroen! :)

Skrevet

Her har jeg thermos med varmt vann på nattbordet, sammen med flaske med kaldt vann. Hiver litt varmt vann oppi flaska, en lærer seg fort forholdene kaldt/varmt, tar i ferdig dosert pulver og så er det klart. Brukte microen i begynnelsen med førstemann, men det går mye fortere med thermos:-)

Skrevet

Kommer jo an på hvilket mme merke du bruker. Vi bruker HIPP. Jeg koker opp vann på kvelden og har i termos. Viktig at termosen er av god kvalitet slik at den holder varmen hele natten. I tillegg har vi kokt vann stående i kjøleskapet.

På natten tar jeg ca 2/3 varmt vann fra termosen, heller i pulveret og rister. Tar så i 1/3 vann fra flaske jeg har stående i kjøleskapet. Da blir det akkurat passe drikketemperatur. Ferdig på 1 min.

Forresten bruker jeg vekt når jeg blander. Enklere enn å lese av på flasken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...