Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 12. januar 2010 #1 Skrevet 12. januar 2010 har hadd nok en SA 2 ganger på kort tid, vet ikke helt hvor jeg hører til ennda mn har fåt el igjen,mn vet ikke om d blir noen prøving denne mnd, mistet 15.9.09 var da 7 uker, mistet også 22.12.09 var da 9 uker. slenger meg inn her på grunn av at jeg er tilbake på normaln på syklus og skal ta ting som de kommer, mn uten hard prøving, har 1 sønn fra før som er 13 månder så har noe å nyyyte dagene med. har vært en del inne på ufrivillig aborter,mn er lite som skjer der inne. mn føler meg klar får en ny runde selv om det ikke blir hard kjøring:)
Bringebærmamma 160611 Skrevet 12. januar 2010 #2 Skrevet 12. januar 2010 Det var trist å høre at du hadde mistet igjen. Men det er godt å høre at du er klar til å prøve på igjen! Du må ha masse mass lykke til ;-)
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2010 tusen takk får d, er litt bekymret får at det skal gå 7 år sånn som med 1 barnet, mn d har jo gått fort di to siste så vi får se, håper bare alle gode ting er 3:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå