Gå til innhold

dagmamma ledig sandnes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går hjemme med min sønn på snart 1 år, og skal være i permisjon fram til august. Er det noen som trenger barnepass et par ganger i uka kan jeg hjelpe til:)

jeg er 26 år, jobber som fagarbeider i bhg, snill, omsorgsfull og til å stole på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg trenger dagmamma i Sandnes fra 1. mars til i august. Jenta mi blir 1 år i mars, og vi fikk ikke barnehageplass før til høsten. Er du fortsatt ledig? Kanskje vi kan snakkes på telefon?

Jeg heter Hulda.

Mvh

Hulda Mjöll Gunnarsdottir

Skrevet

bare send meg mailadresse, så kan jeg gi deg nr mitt:)

• 5 uker senere...
Skrevet

Hei!

Jeg har dessverre ikke sett svaret ditt før nå. Beklager sen respons. Jeg har ikke lyst å publisere mail adressen min på veggen. Men jeg står i telefon katalogen. Kan du ringe meg? Vi trenger fortsatt dagmamma..

Skrevet

Huldumamma- du kan sende trådstarter en privat melding ved å trykke på navnet hennes. :)

Skrevet

Hei! Jeg trenger dagmamma til min sønn på 18 mnd. Jeg går skole i Sandnes og er alenemor, så det haster litt. Men jeg trenger dagmamma mandag-fredag, hvordan er det for deg?

Mvh

Karoline og Julian :)

Skrevet

hei! jeg trenger dagmamma til min datter på 1 år 4-5 dager i uken fram tilm ca august! er du ennå ledig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...