2 vidunderjenter Skrevet 19. januar 2010 #26 Skrevet 19. januar 2010 Spørs om det er det som har skjedd med meg også.. Snakket med legen i går og han mente at det som hadde skjedd var at det ikke hadde løsnet noe egg i forrige EL og at jeg derfor hadde fått småblødninger en måned etterpå og at jeg derfor kunne ha fått eggløsning senere i syklus, feks 14 dager senere.. Med tanke på at vi har benyttet oss av den bombesikret prevensjonsmetoden "sikre perioder", og selvsagt mente at dagen før forventet IKM var en helt sikker da, så kan det jo selvsagt fortsatt være en liten mulighet for at jeg er gravid. Og det samme kan jo gjelde deg:-) æ
*Snart_mamma* Skrevet 20. januar 2010 #27 Skrevet 20. januar 2010 1 dag over IKM.. Hatt litt rosa/rødt "slim" (sorry detaljer) Men ingen blødning.. Merker jeg er kjempe "sliten" i området rundt eggstokker, sidene og bak i korsryggen!.. Negativ test på søndag. Men da var jeg også før IKM. har hittil merket at jeg har vært oppblåst i magen prompa litt. hehe ømme bryster ømme brystvorter - gitt seg nå mørkere ring rundt brystvorten skikkelig lyst på sjokomelk Håper, ber og tror at dette er en liten spire! sist mens var 22 des. har alltid hatt regelmessig mens. fått mens på lørdag, gått 4 uker, å fått igjen lørdag...
White*Angel Skrevet 20. januar 2010 #28 Skrevet 20. januar 2010 Har ikke hatt TR siden Nov jeg... Venta vel egentlig Tr i rundt 26 des. Tok tester da for jeg skulle på fest, men da var de negativ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå